בקשה | חסימה לתוכנות ניידות
-
האם יש תוכנה לחסימת תוכנות ניידות
תודה מראש -
האם יש תוכנה לחסימת תוכנות ניידות
תודה מראש???
זה נורא דחוף -
???
זה נורא דחוף -
האם יש תוכנה לחסימת תוכנות ניידות
תודה מראש@שלמה-יעקובוביץ במשתמש שאינו מנהל, בד"כ דורש סיסמא לפני הפעלה. אאל"ט.
-
@שלמה-יעקובוביץ במשתמש שאינו מנהל, בד"כ דורש סיסמא לפני הפעלה. אאל"ט.
@צדיק-וטוב-לו-0 רק בתוכנה שדורשת הפעלה כמנהל
-
@צדיק-וטוב-לו-0 רק בתוכנה שדורשת הפעלה כמנהל
@מתכנת-חובב @צדיק-וטוב-לו-0
זה באמת דורש סיסמה רק בתוכנה עם התקנה
תכלס' מישהו אמר לי שיש איזה תוכנה לחסימת תוכנת ניידות -
האם יש תוכנה לחסימת תוכנות ניידות
תודה מראש@שלמה-יעקובוביץ אתה צריך חסימה של exe
קיים במדיניות הקבוצתית או בתוכנות שעושות את זה דרכה -
@שלמה-יעקובוביץ אתה צריך חסימה של exe
קיים במדיניות הקבוצתית או בתוכנות שעושות את זה דרכה@aaaa אמר בבקשה | חסימה לתוכנות ניידות:
@שלמה-יעקובוביץ אתה צריך חסימה של exe
קיים במדיניות הקבוצתית או בתוכנות שעושות את זה דרכההתוכנה הכי טובה שעושה את זה - ASK ADMIN. קישור להורדה - https://www.sordum.org/7941/askadmin-v1-9/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות