באג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד
-
כשאני מחובר בפלאפון השורה שכתוב מתמחים טופ מסתירה את לחצן החיפוש ואפשר לחפש רק דרך גוגל יש למישהו פיתרון?
-
כשאני מחובר בפלאפון השורה שכתוב מתמחים טופ מסתירה את לחצן החיפוש ואפשר לחפש רק דרך גוגל יש למישהו פיתרון?
-
@דוד-ק-0 בכל אופן סידרתי את זה, תבדוק אם זה אכן סודר אצלך.
אי"ה בקרוב יגיע שיפור מקצועי כאן מבחינת חזות ונגישות, אז לבינתיים לא העליתי כמעט שיפורים קטנים). -
@פקז אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
@אלישי הורדת את כל הסמל
(שזה גם היה קישור לדף הראשי של הפורום)

-
@פקז אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
@אלישי הורדת את כל הסמל
(שזה גם היה קישור לדף הראשי של הפורום)

-
ח חברים סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חברים סימן נושא זה כנפתר ב
-
@דוד-ק-0 אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
@חברים תודה רבה זה סודר
הקרדיט המלא מגיע ל- @אלישי היקר!

-
@דוד-ק-0 אמר בבאג | חיפוש בפורום:
כשאני מחובר בפלאפון השורה שכתוב מתמחים טופ מסתירה את לחצן החיפוש ואפשר לחפש רק דרך גוגל יש למישהו פיתרון?
הפתרון הפשוט ביותר:
תשמור את מילות החיפוש האלה: site:mitmachim.top תכתוב כאן
ופשוט תעתיק לגוגל את המפשט הזה ותכתוב את מילות החיפוש שלך
זה יעשה את אותו עבודה@ראובן-שבתי אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
תשמור את מילות החיפוש האלה: site:mitmachim.top תכתוב כאן
חיפוש בגוגל עובד לו, הוא שאל על חיפוש בפורום של הפורום...
@דוד-ק-0 אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
ואפשר לחפש רק דרך גוגל
-
@ראובן-שבתי אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
תשמור את מילות החיפוש האלה: site:mitmachim.top תכתוב כאן
חיפוש בגוגל עובד לו, הוא שאל על חיפוש בפורום של הפורום...
@דוד-ק-0 אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
ואפשר לחפש רק דרך גוגל
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
חיפוש בגוגל עובד לו
המילות חיפוש שרשמתי זה עושה בדיוק את אותו חיפוש כמו בכפתור למעלה של חיפוש גוגל
-
@פקז אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
@אלישי הורדת את כל הסמל
(שזה גם היה קישור לדף הראשי של הפורום)

-
לדעתי אי אפשר להתאים את הסרגל לכל משתמשי אנדרואיד, כי זה משתנה לפי גודל המסך
כך זה נראה בטאבלט 10.4'

@Android-0 אמר בבאג | חיפוש בפורום - במכשיר אנדרואיד:
לדעתי אי אפשר להתאים את הסרגל לכל משתמשי אנדרואיד
בעקרון אפשר זה נקרא רספונסביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות