בקשה | אורגן ליאנג 4
-
למשהו יש את האפלקציה אורגן אם אפשרות להוזיז את האוקטבות עם כפתור... לא בהגדרות (יש וגם ליאנג שאני מדבר עליו, כל השאלה אם יש את זה למשהו שחבר בפורום שיכול להביא לי לכאן)
-
@TelegApps חבל, אבל אין לי.
-
@TelegApps אמר בבקשה | אורגן ליאנג 4:
קישור\שם מדויק יש לך?
אני נטפרי כך שמי שיכול להוריד לי אז תודה רבה
אולי זה זה. אבל אני צריך ליאנג שלי, שזה אנדרואיד 4.1.2
https://apkpure.com/perfect-piano/com.gamestar.perfectpiano
או זה
https://apkpure.com/real-piano-electric-keyboard/br.com.rodrigokolb.realpiano -
למשהו יש את האפלקציה אורגן אם אפשרות להוזיז את האוקטבות עם כפתור... לא בהגדרות (יש וגם ליאנג שאני מדבר עליו, כל השאלה אם יש את זה למשהו שחבר בפורום שיכול להביא לי לכאן)
-
-
@TelegApps אמר בבקשה | אורגן ליאנג 4:
קישור\שם מדויק יש לך?
אתה כרגע מחובר
! אולי תטפל בזה?
https://mitmachim.top/topic/42018/בקשה-אורגן-ליאנג-4/5#:~:text=ליאנג 4%3A-,קישור\שם מדויק יש לך%3F,-אני נטפרי כך -
@TelegApps אמר בבקשה | אורגן ליאנג 4:
קישור\שם מדויק יש לך?
אתה כרגע מחובר
! אולי תטפל בזה?
https://mitmachim.top/topic/42018/בקשה-אורגן-ליאנג-4/5#:~:text=ליאנג 4%3A-,קישור\שם מדויק יש לך%3F,-אני נטפרי כך -
@השטיגניסט אני נטפרי אי אפשר להוריד משם דברים בנטפרי
-
@השטיגניסט אני נטפרי אי אפשר להוריד משם דברים בנטפרי
-
@השטיגניסט אני נטפרי אי אפשר להוריד משם דברים בנטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות