בעיה | החזרת תפריט ההתחל לברירת המחדל
-
שיניתי את התפריט התחל לשל וינדווס 7 ואני לא יודע איך אני מחזיר עכשיו לרגיל....!
מישהו יכול לעזור לי דחוף??

-
שיניתי את התפריט התחל לשל וינדווס 7 ואני לא יודע איך אני מחזיר עכשיו לרגיל....!
מישהו יכול לעזור לי דחוף??

@סקרן-להבין עם איזה תוכנה
-
@סקרן-להבין עם איזה תוכנה
-
@סקרן-להבין תסיר דרך לוח הבקרה את התוכנה StartAllBack
-
@סקרן-להבין תסיר דרך לוח הבקרה את התוכנה StartAllBack
@הברסלברי אמר בבעיה | איך מחזירים לרגיל???:
וואי תודה רה רבה!!
חזר לרגיל -
שיניתי את התפריט התחל לשל וינדווס 7 ואני לא יודע איך אני מחזיר עכשיו לרגיל....!
מישהו יכול לעזור לי דחוף??

@סקרן-להבין יצויין שהשתמשת בגירסה מאד מאד ישנה, כיום הגירסה היא 3.4.4
-
@סקרן-להבין יצויין שהשתמשת בגירסה מאד מאד ישנה, כיום הגירסה היא 3.4.4
@יוסי-מחשבים איפה יש את הגרסה החדשה
-
@יוסי-מחשבים איפה יש את הגרסה החדשה
@הברסלברי אמר בבעיה | החזרת תפריט ההתחל לברירת המחדל:
@יוסי-מחשבים איפה יש את הגרסה החדשה
-
@הברסלברי אמר בבעיה | החזרת תפריט ההתחל לברירת המחדל:
@יוסי-מחשבים איפה יש את הגרסה החדשה
-
@אמיר אמר בבעיה | החזרת תפריט ההתחל לברירת המחדל:
מישבו בדק חסרונות/יתרונות שבין התוכניות האלו
openshell
openshell מביא משהו מאד ספיציפי שלא ניתן הרבה לשינוי (לא עודכן זה זמן רב, כך שעלול להכיל באגים)
Startallback (שאגב עולה כ-15 ש"ח) מביא תפריט התחל עדכני עם המון אופציות לעריכה
שינוי של התפריט בסייר הקבצים (7/10/11)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות