באג | נגן לא נדלק!!!
-
אני לוחץ על איפוס וזה לא עושה כלום:(
@פשוט-שבפשוט קודם תנסה את השלישי מלמטה ואם זה לא עזר את מה שמעליו
-
@פשוט-שבפשוט קודם תנסה את השלישי מלמטה ואם זה לא עזר את מה שמעליו
@ישיביש לחצתי על השלישי מלמטה וזה עשה איפוס אבל זה לא עזר כלום:(
זה לא נדלק

יש עוד מה לעשות? -
@ישיביש לחצתי על השלישי מלמטה וזה עשה איפוס אבל זה לא עזר כלום:(
זה לא נדלק

יש עוד מה לעשות?@פשוט-שבפשוט את מה שמעליו ניסיתי? זה הסיכוי האחרון
-
@פשוט-שבפשוט את מה שמעליו ניסיתי? זה הסיכוי האחרון
@ישיביש כן

-
אין אפשרות לצרוב גירסה או משהו כזה?
זה יעזור? -
אין אפשרות לצרוב גירסה או משהו כזה?
זה יעזור?@פשוט-שבפשוט אולי תלך לחנות ותבקש שיתקנו
-
אין אפשרות לצרוב גירסה או משהו כזה?
זה יעזור?@פשוט-שבפשוט אתה יכול לנסות לישאוב את הגרסה ואולי מישהו מפה יסדר את זה (כמובן שיותר פשוט זה ללכת לחנות)
-
@פשוט-שבפשוט אתה יכול לנסות לישאוב את הגרסה ואולי מישהו מפה יסדר את זה (כמובן שיותר פשוט זה ללכת לחנות)
@YOSUI אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
אתה יכול לנסות לישאוב את הגרסה
איך עושים את זה?
@YOSUI אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
כמובן שיותר פשוט זה ללכת לחנות
לי לא כי זה בעיר אחרת
-
@YOSUI אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
אתה יכול לנסות לישאוב את הגרסה
איך עושים את זה?
@YOSUI אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
כמובן שיותר פשוט זה ללכת לחנות
לי לא כי זה בעיר אחרת
@פשוט-שבפשוט מהניסיון שלי עדיף ללכת מאשר לנסות לשאוב
דרך אגב שואבים עם MTK CLIENT -
@YOSUI אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
אתה יכול לנסות לישאוב את הגרסה
איך עושים את זה?
@YOSUI אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
כמובן שיותר פשוט זה ללכת לחנות
לי לא כי זה בעיר אחרת
-
@YOSUI אתה יודע אולי מה אני אמור ללחוץ במעבד?
ובסוג זיכרון? -
@YOSUI אתה יודע אולי מה אני אמור ללחוץ במעבד?
ובסוג זיכרון?@פשוט-שבפשוט זה מתחיל ב **58 אבל אם אתה בקטע לעבוד יש לי בשבילך קיצור דרך. צור איתי קשר בפרטי

-
@8503524 סופר סטאר
@פשוט-שבפשוט זה נגן לא משהוא אני ממליץ על נגן samvix
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות