באג | נגן לא נדלק!!!
-
@ישיביש אני לוחץ עם סיכה
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
-
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
-
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
@ישיביש מה זה עושה? מאפס?
-
@ישיביש הוא כתב שהוא מעדיף לא לאפס
עכשיו אני רואה שאתה צודק פשוט לי היה מכשיר שהראשון למעלה זה היה הפרמוט -
@ישיביש מה זה עושה? מאפס?
@פשוט-שבפשוט כן
-
אם אין אפשרות אחרת אז אני יאפס:(
-
אם אין אפשרות אחרת אז אני יאפס:(
@פשוט-שבפשוט זה לא מאפס
זה מפעיל מחדש רק פחות חזק מהסיכה -
אם אין אפשרות אחרת אז אני יאפס:(
@פשוט-שבפשוט בכל אופן אתה יכול ללחוץ חצי דקה על הכפתור הפעלה
-
@פשוט-שבפשוט תנסה להגיע לשורה של REBOOT ותבחר בה
-
@פשוט-שבפשוט תלחץ על זה
-
@פשוט-שבפשוט תלחץ על זה
@ישיביש מתי שאני לוחץ זה חוזר עוד פעם לאנדרואיד עם סימן קריאה אדום
-
@ישיביש מתי שאני לוחץ זה חוזר עוד פעם לאנדרואיד עם סימן קריאה אדום
@פשוט-שבפשוט ניסת חצי דקה על הכפתור הפעלה
-
@פשוט-שבפשוט ניסת חצי דקה על הכפתור הפעלה
@פקז זה נדלק ונכבה ואחרי זה שוב פעם נדלק עם אנדרואיד אדום
-
@פשוט-שבפשוט אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
@ישיביש אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
REBOOT
מה זה האפשרות הראשונה?
זה אתחול
-
@ישיביש מתי שאני לוחץ זה חוזר עוד פעם לאנדרואיד עם סימן קריאה אדום
@פשוט-שבפשוט אוקי.
יש לך אפשרות אחת לפני אחרונה לגבות את USERDATA שזה בעצם המידע האישי תכניס כרטיס ותבחר
בזה ואז תעשה איפוס וישמר לך בכרטיס -
@פשוט-שבפשוט אוקי.
יש לך אפשרות אחת לפני אחרונה לגבות את USERDATA שזה בעצם המידע האישי תכניס כרטיס ותבחר
בזה ואז תעשה איפוס וישמר לך בכרטיס -
@פשוט-שבפשוט נראה לי שזה מדבר על מה שקרה לך
@פשוט-שבפשוט אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
@ישיביש אמר בבאג | נגן לא נדלק!!!:
תכניס כרטיס ותבחר בזה
איך?
בכפתורים של הווליום
-
@פשוט-שבפשוט תנווט עם מקשי הווליום עד שתגיע לזה ואז תלחץ על כפתור ההדלקה כדי לבחור בזה
-
@פשוט-שבפשוט תנווט עם מקשי הווליום עד שתגיע לזה ואז תלחץ על כפתור ההדלקה כדי לבחור בזה
פוסט זה נמחק! -
אני לוחץ על איפוס וזה לא עושה כלום:(
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות