בעיה | מחשב SSD של חברת DEEL
-
כשאני מדליק את המחשב נדלק לי מסך שחור עם כמה מילים באנגלית
שנראה כ- 3 אופציות (אני לא יודע לקרות אנגלית) ואין לי מצלמה כרגע לצלם את זה- F1
- F2
- F5
מישהו יודע מה אמור להיות הבעיה
ניסיתי ללחוץ על F1 וזה נכבה ונכתב אותיות אחרות ואח"כ חזר למצב הקודם
וניסיתי ללחוץ F5 נדלק איזה תוכנה עם למעלה סמל של חברת DELL
למשך כמה דקות אח"כ עשיתי X על התוכנה וחזר למצב הקודם
???????? -
כשאני מדליק את המחשב נדלק לי מסך שחור עם כמה מילים באנגלית
שנראה כ- 3 אופציות (אני לא יודע לקרות אנגלית) ואין לי מצלמה כרגע לצלם את זה- F1
- F2
- F5
מישהו יודע מה אמור להיות הבעיה
ניסיתי ללחוץ על F1 וזה נכבה ונכתב אותיות אחרות ואח"כ חזר למצב הקודם
וניסיתי ללחוץ F5 נדלק איזה תוכנה עם למעלה סמל של חברת DELL
למשך כמה דקות אח"כ עשיתי X על התוכנה וחזר למצב הקודם
???????? -
כשאני מדליק את המחשב נדלק לי מסך שחור עם כמה מילים באנגלית
שנראה כ- 3 אופציות (אני לא יודע לקרות אנגלית) ואין לי מצלמה כרגע לצלם את זה- F1
- F2
- F5
מישהו יודע מה אמור להיות הבעיה
ניסיתי ללחוץ על F1 וזה נכבה ונכתב אותיות אחרות ואח"כ חזר למצב הקודם
וניסיתי ללחוץ F5 נדלק איזה תוכנה עם למעלה סמל של חברת DELL
למשך כמה דקות אח"כ עשיתי X על התוכנה וחזר למצב הקודם
????????@055678 אמר בבעיה | מחשב SSD של חברת DEEL:
מחשב SSD של חברת DEEL
קשה לי להאמין שיש לך מחשב כזה
לעניינו
No bootable devices, strike f1 to retry boot, f2 for setup utility, press f5 to run onboard diagnostics
המחשב לא מוצא מערכת הפעלה מכיון ש:
- יש בעיה בדיסק
- אין גישה לדיסק
- אין דיסק כלל
- יש תקלה במערכת הפעלה
- לא הותקן מערכת הפעלה
-
כשאני מדליק את המחשב נדלק לי מסך שחור עם כמה מילים באנגלית
שנראה כ- 3 אופציות (אני לא יודע לקרות אנגלית) ואין לי מצלמה כרגע לצלם את זה- F1
- F2
- F5
מישהו יודע מה אמור להיות הבעיה
ניסיתי ללחוץ על F1 וזה נכבה ונכתב אותיות אחרות ואח"כ חזר למצב הקודם
וניסיתי ללחוץ F5 נדלק איזה תוכנה עם למעלה סמל של חברת DELL
למשך כמה דקות אח"כ עשיתי X על התוכנה וחזר למצב הקודם
???????? -
@amit5470 @ARI @משחזר-מידע @צדיק-תמים
מדובר במחשב נייח
עכשיו מופיע לי רק כזה מסך
?????????
-
@amit5470 @ARI @משחזר-מידע @צדיק-תמים
מדובר במחשב נייח
עכשיו מופיע לי רק כזה מסך
?????????
-
@amit5470 @ARI @משחזר-מידע @צדיק-תמים
מדובר במחשב נייח
עכשיו מופיע לי רק כזה מסך
?????????
@055678 אמר בבעיה | מחשב SSD של חברת DEEL:
@amit5470 @ARI @משחזר-מידע @צדיק-תמים
מדובר במחשב נייח
עכשיו מופיע לי רק כזה מסך
?????????
עכשיו מופיע לי בחזרה האותיות באנגלית
מישהו יכול לעזור ???????

-
-
@055678 @משחזר-מידע ענה לך כבר למעלה.
והתברר שהוא צדק (רוח הקודש
?) יש לך בעיה בדיסק או שהוא לא קיים.
לא חושב שיש למישהו מה להוסיף בנידון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות