בעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה
-
יש לי לקוח עם ווינדוס 11 שסובל ממלא באגים,
הוא רוצה לחזור ל-10 השאל האיך אני יכול לעשות את זה בלי פירמוט מלא וכו' וכו.
כבר אין אפשרות זל 'חזור' כי זה ממזמן.
תודה רבה.@MERS אתה מניח הנחה ושואל איך
השאלה הנכונה היא האם -
@MERS אתה מניח הנחה ושואל איך
השאלה הנכונה היא האם -
יש לי לקוח עם ווינדוס 11 שסובל ממלא באגים,
הוא רוצה לחזור ל-10 השאל האיך אני יכול לעשות את זה בלי פירמוט מלא וכו' וכו.
כבר אין אפשרות זל 'חזור' כי זה ממזמן.
תודה רבה. -
יש לי לקוח עם ווינדוס 11 שסובל ממלא באגים,
הוא רוצה לחזור ל-10 השאל האיך אני יכול לעשות את זה בלי פירמוט מלא וכו' וכו.
כבר אין אפשרות זל 'חזור' כי זה ממזמן.
תודה רבה. -
יש לי לקוח עם ווינדוס 11 שסובל ממלא באגים,
הוא רוצה לחזור ל-10 השאל האיך אני יכול לעשות את זה בלי פירמוט מלא וכו' וכו.
כבר אין אפשרות זל 'חזור' כי זה ממזמן.
תודה רבה.@MERS שיעשה עדכון עם קובץ ISO עדכני של 11
-
@MERS שיעשה עדכון עם קובץ ISO עדכני של 11
@יוסי-מחשבים זה לא יימחק לו את הקבצים הקיימים? כי הבנתי שאסור כ''כ לסמוך על האופציה של השמירה על המסמכים הישנים..
-
@יוסי-מחשבים זה לא יימחק לו את הקבצים הקיימים? כי הבנתי שאסור כ''כ לסמוך על האופציה של השמירה על המסמכים הישנים..
@ephraum-tzvi אמר בבעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה:
@יוסי-מחשבים זה לא יימחק לו את הקבצים הקיימים? כי הבנתי שאסור כ''כ לסמוך על האופציה של השמירה על המסמכים הישנים..
@יוסי-מחשבים אמר בבעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה:
עדכון
מה שאתה מדבר זה על התקנה נקיה בלי מחיקת דיסק, ומה שיוסי מחשבים אמר, זה עדכון ולא התקנה נקיה, שבזה לא נמחק כלום
-
@MERS שיעשה עדכון עם קובץ ISO עדכני של 11
@יוסי-מחשבים אמר בבעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה:
@MERS שיעשה עדכון עם קובץ ISO עדכני של 11
אתה מתכוון 10 או 11?
כי הוא רוצה לחזור ל-10 -
@יוסי-מחשבים אמר בבעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה:
@MERS שיעשה עדכון עם קובץ ISO עדכני של 11
אתה מתכוון 10 או 11?
כי הוא רוצה לחזור ל-10@MERS אמר בבעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה:
@יוסי-מחשבים אמר בבעיה | חזרה לוינדוס 10 אחרי תקופה:
@MERS שיעשה עדכון עם קובץ ISO עדכני של 11
אתה מתכוון 10 או 11?
כי הוא רוצה לחזור ל-10מסבירים לך שאם הוא רוצה לחזור ל10 בגלל תקלות כדאי שיעשה עדכון ואז יפתר לו מלא בעיות (עדכון לווינדוס 11 עדכני יותר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות