בירור | העלאת לינוקס באון קי
-
@מישהו12 שוטטתי כאן הרבה ברחבי הפורום ואני מנסה להבין כיצד אני מתקין לינוקס שיעבוד מאון קי בדוקא (כפי הבנתי הדלה אובנטו דסקופ הכי מתאימה למשתמש שאינו איש מחשבים)
-
@משה-ראובן כפי הבנתי הבנתי הדלה וינדוס יותר
@צדיק-תמים אמר בבירור | העלאת לינוקס באון קי:
@משה-ראובן כפי הבנתי הבנתי הדלה וינדוס יותר
אסביר את עצמי יותר טוב, אני מעוניין להתקין לינוקס מאיזו סיבה, ובין כל ההפצות אובנטו הכי מתאימה. ולכן אשאל כיצד מתקינים את הדבר הזה עם ההגדרה שלא יעלה על הדיסק של המחשב אלא על כונן חיצוני
-
@מישהו12 שוטטתי כאן הרבה ברחבי הפורום ואני מנסה להבין כיצד אני מתקין לינוקס שיעבוד מאון קי בדוקא (כפי הבנתי הדלה אובנטו דסקופ הכי מתאימה למשתמש שאינו איש מחשבים)
@משה-ראובן אמר בבירור | העלאת לינוקס באון קי:
@מישהו12 שוטטתי כאן הרבה ברחבי הפורום ואני מנסה להבין כיצד אני מתקין לינוקס שיעבוד מאון קי בדוקא (כפי הבנתי הדלה אובנטו דסקופ הכי מתאימה למשתמש שאינו איש מחשבים)
להעלות אובנטו לייב מאון קי
זה קלי קלות
צורבים את ה iso ברופוס או מעתיקים לכונן ונטוי (תעשה חיפוש)
הבעיה שזה לא שומר נתונים -
@משה-ראובן אמר בבירור | העלאת לינוקס באון קי:
@מישהו12 שוטטתי כאן הרבה ברחבי הפורום ואני מנסה להבין כיצד אני מתקין לינוקס שיעבוד מאון קי בדוקא (כפי הבנתי הדלה אובנטו דסקופ הכי מתאימה למשתמש שאינו איש מחשבים)
להעלות אובנטו לייב מאון קי
זה קלי קלות
צורבים את ה iso ברופוס או מעתיקים לכונן ונטוי (תעשה חיפוש)
הבעיה שזה לא שומר נתונים -
@משה-ראובן אמר בבירור | העלאת לינוקס באון קי:
@משה-144 אבל איך אני מגדיר שיהיה לייב
כשמעלים את המערכת יש 2 אפשרויות או להתקין או להעלות לייב,
אבל זה לא שומר כלום לפעם הבאה -
@מישהו12 שוטטתי כאן הרבה ברחבי הפורום ואני מנסה להבין כיצד אני מתקין לינוקס שיעבוד מאון קי בדוקא (כפי הבנתי הדלה אובנטו דסקופ הכי מתאימה למשתמש שאינו איש מחשבים)
@משה-ראובן התקנה של זה היא התקנה רגילה רק שבמהלך ההתקנה בוחרים שזה יותקן על האונקי
-
@משה-ראובן התקנה של זה היא התקנה רגילה רק שבמהלך ההתקנה בוחרים שזה יותקן על האונקי
@מתכנת-חובב תודה לכולם הצריבה הצליחה, אך בביוס ההתקן לא מופיע, אשמח לדעת מדוע ואיך מסדרים שיראו אותו
-
@מתכנת-חובב תודה לכולם הצריבה הצליחה, אך בביוס ההתקן לא מופיע, אשמח לדעת מדוע ואיך מסדרים שיראו אותו
@משה-ראובן איזה מחשב זה ?
-
@משה-ראובן איזה מחשב זה ?
@מתכנת-חובב אסוס x453m
עריכה: 543 -
מ משה ראובן סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ משה ראובן סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות