באג | מנסה לעדכן אופיס ונכשל
-
היי.
לפני כמה ימים עשיתי פריצה לאופיס באחד המדריכים פה, עשיתי את הפריצה כי נגמר לי הרישיון.
היום אני מנסה לפתוח וורד או פאוור פוינט ומיד זה פותח את החלון הזה
לבסוף הוא עושה את זה
-
היי.
לפני כמה ימים עשיתי פריצה לאופיס באחד המדריכים פה, עשיתי את הפריצה כי נגמר לי הרישיון.
היום אני מנסה לפתוח וורד או פאוור פוינט ומיד זה פותח את החלון הזה
לבסוף הוא עושה את זה
-
@יעקב-אבינו
תנסה לפרוץ שוב@משה-מזרחי אוקיי שניהה אני אנסה
-
@משה-מזרחי אוקיי שניהה אני אנסה
@יעקב-אבינו
עם זה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1653828912377-kms-vl-all-aio-47.zip
סיסמה 1234
קרדיט ל- @יוסי-מחשבים -
@יעקב-אבינו
עם זה
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1653828912377-kms-vl-all-aio-47.zip
סיסמה 1234
קרדיט ל- @יוסי-מחשבים@משה-מזרחי המחשב לא נותן לי להוריד הוא מגלה וירוסים, איך לעקוף
-
@משה-מזרחי המחשב לא נותן לי להוריד הוא מגלה וירוסים, איך לעקוף
-
@יעקב-אבינו
ללחוץ קונטרול +J ולאשר
וגם להשבית אנטי וירוס
איזה יש לך@משה-מזרחי של ווינדוס
-
@משה-מזרחי של ווינדוס
-
@יעקב-אבינו
רוצה שניה חיבור מרחוק?@משה-מזרחי כן, תודה.
Anydesk זה מה שיש לי -
@משה-מזרחי כן, תודה.
Anydesk זה מה שיש ליפוסט זה נמחק! -
@משה-מזרחי כן, תודה.
Anydesk זה מה שיש לי -
פוסט זה נמחק!
@יעקב-אבינו
תוריד את זה
http://www.teamviewer.com -
@יעקב-אבינו
תוריד את זה
http://www.teamviewer.com@משה-מזרחי מוריד
-
@משה-מזרחי מוריד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות