עזרת הציבור-סקר קליטה באזור בני ברק
-
אני מחפש את החברה שיש לה כיסוי הכי טוב בבני ברק-לשיחות בלבד(לא מעניין אותי גלישה כרגע)
אז בבקשה שכל אחד ישתף את ניסיונו האם הוא סובל מניתוקים,חוסר קליטה,לא מקבל שיחות למרות שיש חיווי קליטה וכיוצ"ב
בנוסף אם אפשר לפרט באלו דגמי טלפונים משתמשים יש הבדל אפילו באותו דגם כשיש שני תת דגם.בדרך כלל הדגם כתוב על הטלפון כשמסירים את הבטריה.
ובנוסף כמובן לציין באלו אזורים בבני ברק יש בעיות.
לדוגמא:אני מנוי ברשת פלאפון סובל מניתוקים(באמצע שיחה-נדיר),אי קבלת שיחות גם כשיש חיווי קליטה! במשך שעות! בעיקר בשעות הערב שהם כנראה שעות העומס.... וכמובן קושי בהוצאת שיחות ....
איפה? איפה לא
בכל בני ברק ובעיקר בהרב קוק,זבוטינסקי ולאורך רבי עקיבאאני משתמש ב2 סוגי נוקיות סי2:rm722 וrm721
-
אתה יכול לבדוק באזור של הבית שלך אם יש שם אנטנות
http://www.mihachi.co.il/אין-לך-קליטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות