בעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA
-
@אני-אני-1 אותה הודעה שהפורט שגוי
-
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
@לומדעס נראה לי שעדיף כבר להתקין את התוכנה מחדש
זה עבד לך בעבר?זה לא עבד לי אף פעם , התקנתי והסרתי בפעם ה 3 וזה לא עזר
-
@NH-LOCAL
הוא ניסה גם את FULL וגם את STOCK
ובשניהם זה לא מפעיל את האנדרואיד זה פשוט קורס בהפעלה
ולכן גם ההתקנה לא עובדת
(אני ניסיתי בשליטה מרחוק ולכן אני יודע מה הוא ניסה) -
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
@שלמה-ו היה שלב שהוא ביקש הרשאות של החומת אש או משהו כזה?
לא ראיתי שעלתה בקשה כזו
-
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
@שלמה-ו נראה לי שהבעיה טמונה בזה. כי אמורה לעלות בקשה כזו.
גם אצלי כשהתקנתי ולא עלתה הבקשה, אח"כ נהייתה הבעיה כמו של @לומדעס .
אחר כך כשהתקנתי שוב ועלתה ההודעה, הכל היה בסדרעלתה הודעה כזו ואישרתי
-
ל לומדעס סימן נושא זה כשאלה ב
-
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
@שלמה-ו נראה לי שהבעיה טמונה בזה. כי אמורה לעלות בקשה כזו.
גם אצלי כשהתקנתי ולא עלתה הבקשה, אח"כ נהייתה הבעיה כמו של @לומדעס .
אחר כך כשהתקנתי שוב ועלתה ההודעה, הכל היה בסדרעלתה הודעה כזו ואישרתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות