בעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA
-
@לומדעס , מצוין. זה אומר שצדקתי. תכתוב בשורת החיפוש "משתני סביבה"
אתה אמור להוסיף את הנתיב הזה "C:\Program Files\WSA PacMan\embedded-tools"
למשתנה הסביבה "PATH" -
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
"C:\Program Files\WSA PacMan\embedded-tools"
איפה להוסיף ?
מה שם שצריך לכתוב
@שלמה-ו -
- כנס ל"ערוך משתני סביבה עבור החשבון שלך"
- לחץ פעמיים על המשתנה "Path" (בחלון למעלה)
- לחץ על חדש
- הוסף את הנתיב הנ"ל
- לחץ על אישור
-
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
- כנס ל"ערוך משתני סביבה עבור החשבון שלך"
- לחץ פעמיים על המשתנה "Path" (בחלון למעלה)
- לחץ על חדש
- הוסף את הנתיב הנ"ל
- לחץ על אישור
ו... מה הלאה ?
ככה זה נראה

-
-
@לומדעס תנסה לבדוק איפה מותקנת התוכנה של ה-PACMAN ולפי זה תוסיף את המשתנה סביבה.
לחילופין, תחפש בתוכנת החיפוש SEARCH EVERYTHING את המילים ADB.EXE -
@NH-LOCAL זה לא קשור למשתני סביבה. אצלי זה עובד אפילו בלי זה, אצלי פשוט צריך להפעיל את הWSA
-
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
@ישיביש זה שתי בעיות נפרדות, שאגב שתיהן היו אצלי. הפתרון תלוי כמובן בבעיה.
הוא כותב לי ככה

למרות שזה מופעל

-
@אני-אני-1 אותה הודעה שהפורט שגוי
-
@NH-LOCAL אמר בבעיה | בעיה בתקנת אפליקציות דרך WSA:
@לומדעס נראה לי שעדיף כבר להתקין את התוכנה מחדש
זה עבד לך בעבר?זה לא עבד לי אף פעם , התקנתי והסרתי בפעם ה 3 וזה לא עזר
-
@NH-LOCAL
הוא ניסה גם את FULL וגם את STOCK
ובשניהם זה לא מפעיל את האנדרואיד זה פשוט קורס בהפעלה
ולכן גם ההתקנה לא עובדת
(אני ניסיתי בשליטה מרחוק ולכן אני יודע מה הוא ניסה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

