מייל אם דומיין פרטי
-
@sh774 פתחתי בepizy.com איך אני עושה?
-
-
@sh774 אמר במייל אם דומיין פרטי:
@QJDTOP
תיכנס ל zoho.com ותפתח שם חשבון וששואלים אותך איזה חשבון לפתוח תבחר עם דומיין פרטי ואתה מקבל 5 גיגה (לא יודע אם זה פתוח בנטפרי)
אני לא יודע אם אפשר לאמת (נראה לי שכן) MX באינפינטי פרייש לי נתיב!
@QJDTOP אמר במייל אם דומיין פרטי:
@sh774 אמר במייל אם דומיין פרטי:
@QJDTOP
תיכנס ל zoho.com ותפתח שם חשבון וששואלים אותך איזה חשבון לפתוח תבחר עם דומיין פרטי ואתה מקבל 5 גיגה (לא יודע אם זה פתוח בנטפרי)
אני לא יודע אם אפשר לאמת (נראה לי שכן) MX באינפינטי פרייש לי נתיב!
ופתוח שם או לא אם כן תבקש שיפתח זה רק שרת מייל (ועוד כמה דברים דומים)
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות