שידור חי להאזנה בלבד
-
broadcaster
זה זה?
בטוח?
כי אתמול היה לי משהו אחר -
broadcaster
זה זה?
בטוח?
כי אתמול היה לי משהו אחר -
@אצי
כן בטוח במאה אחוז@אהרן-שובקס מה שאתה כתבת זה שיכולים לדבר בכוכית אחד והמנהל יכול להשתיק.
מה שאני כתבתי זה שזה רק שידור חי בלבד -
@אהרן-שובקס מה שאתה כתבת זה שיכולים לדבר בכוכית אחד והמנהל יכול להשתיק.
מה שאני כתבתי זה שזה רק שידור חי בלבד -
@שמואל עשיתי חדר ועידה וכשכולם נכנסים לחדר ועידה הם שומעים הנך מועבר לחדר הועידה ואז שקט
בשונה מחדרי ועידה אחרים ששומעים מוזיקת רקע וכו
למה? -
מישהו יודע מה אני צריך לכתוב בהגדרות מתקדמות של החדר ועדה בשביל שישמעו רק את מוסר השיעור ולא את כל המאזינים
conf_bridge_type= ????????????. -
@QJDTOP אמר בשידור חי להאזנה בלבד:
@אצי בדרך כלל שומעים רק את המוסר (אלא אם כן שמתה טופס וכו')
למה אתה מטעה?
בIVR אם מגדיריםconf_bridge_type=speechזה פועל כשיחת ועידה גם ללא שליחת טופס
@שמואל אמר בשידור חי להאזנה בלבד:
@QJDTOP אמר בשידור חי להאזנה בלבד:
@אצי בדרך כלל שומעים רק את המוסר (אלא אם כן שמתה טופס וכו')
למה אתה מטעה?
בIVR אם מגדיריםconf_bridge_type=speechזה פועל כשיחת ועידה גם ללא שליחת טופס
את זה צריך להוסיף?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות