בעיה | הפעלה מחדש לוקחת 10 דקות
-
@87937 ואולי הבעיה היא בגלל התוכנות וההגדרות שלך?
@A0533057932
לא נראה לי כי התוכנות לא עולות בהפעלה -
@A0533057932
לא נראה לי כי התוכנות לא עולות בהפעלה@87937 הפעלת msconfig
השבתת את כל השרותים ועשית הפעלה מחדש ועדיין לקח 10 דקות? -
@87937 הפעלת msconfig
השבתת את כל השרותים ועשית הפעלה מחדש ועדיין לקח 10 דקות?@A0533057932 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת 10 דקות:
@87937 הפעלת msconfig
מה זה?
השבתת את כל השרותים ועשית הפעלה מחדש ועדיין לקח 10 דקות?
ביטלתי את כל התוכנות שעולות אוטומטית עם REVO
-
@A0533057932 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת 10 דקות:
@87937 הפעלת msconfig
מה זה?
השבתת את כל השרותים ועשית הפעלה מחדש ועדיין לקח 10 דקות?
ביטלתי את כל התוכנות שעולות אוטומטית עם REVO
@87937 תכתוב בחיפוש של המחשב
msconfig -
@87937 תכתוב בחיפוש של המחשב
msconfig@A0533057932
זה?

-
@A0533057932
זה?

@87937 הלשונית השלישית
-
@87937 הלשונית השלישית
@A0533057932

לזה התכונת?
מה זה?
ומה לעשות עם זה? -
@A0533057932

לזה התכונת?
מה זה?
ומה לעשות עם זה?@87937 תסמן וי בקוביה בצד שמאל למטה ותעלה צילום מסך
-
@87937 תסמן וי בקוביה בצד שמאל למטה ותעלה צילום מסך
-
@87937 תוריד את הוי מכל הקוביות במסגרת ותבדוק הפעלה מחדש
-
@87937 תוריד את הוי מכל הקוביות במסגרת ותבדוק הפעלה מחדש
@A0533057932
טוב אני ינסה
זה עלול לקחת זמן
תודה בכל זאת -
@A0533057932
טוב אני ינסה
זה עלול לקחת זמן
תודה בכל זאת@A0533057932
אותו דבר -
@A0533057932
אותו דבר@87937 תוריד את הוי מהמשבצת בצד שמאל למטה
ואז תוריד את כל הוי מהמסגרת ותבדוק שוב -
@87937 תוריד את הוי מהמשבצת בצד שמאל למטה
ואז תוריד את כל הוי מהמסגרת ותבדוק שוב@A0533057932 מה זה הדבר הזה?
-
@A0533057932 מה זה הדבר הזה?
@שמואל-ש אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת 10 דקות:
@A0533057932 מה זה הדבר הזה?
מנטרל הפעלת תוכניות מסויימות בעליית המחשב.
אפשר לחילופין לעשות זאת בCCLEANER -
@שמואל-ש אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת 10 דקות:
@A0533057932 מה זה הדבר הזה?
מנטרל הפעלת תוכניות מסויימות בעליית המחשב.
אפשר לחילופין לעשות זאת בCCLEANER -
@שמואל-ש האתחול במנהל המשימות מראה רק תוכנות, לא סרוויסים ודרייברים וקודאקים ועוד הרבה דברים אחרים
revo מראה גם סרוויסים (אם אני לא טועה)
אם אתה מחפש תוכנה שמראה הכל - יש את autoruns של sysinternals -
@A0533057932

לזה התכונת?
מה זה?
ומה לעשות עם זה?@87937 אני רואה שיש לך bitlocker drive encryption service
מה אתה מקבל בפקודת (כמנהל)
manage-bde -status -
@87937 אני רואה שיש לך bitlocker drive encryption service
מה אתה מקבל בפקודת (כמנהל)
manage-bde -status@משחזר-מידע
נפתחת חלונית ובאותה שניה נסגרת -
@משחזר-מידע
נפתחת חלונית ובאותה שניה נסגרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
