דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. בעיה | nodebb | בעיה בהתקנת תוסף onesignal התראות דפדפן

בעיה | nodebb | בעיה בהתקנת תוסף onesignal התראות דפדפן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר רשתות
14 פוסטים 4 כותבים 437 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chvC chv

    @אביגדור-0 איזו גרסה ה-npm? (תריץ npm -v)

    א מנותק
    א מנותק
    אביגדור 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @chv

    root@XXXX:~# npm -v
    6.14.16
    
    chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אביגדור 0

      @chv

      root@XXXX:~# npm -v
      6.14.16
      
      chvC מנותק
      chvC מנותק
      chv
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @אביגדור-0 שיערתי כך.
      החל מגרסה 7, קיים מנגנון שמתקין peer dependencies בעצמו, בצורה חכמה.
      תשדרג את npm ל-7 או 8 (הגרסה הנוכחית).

      npm i -g npm@7
      

      או

      npm i -g npm@8
      

      בלוג

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • chvC chv

        @אביגדור-0 שיערתי כך.
        החל מגרסה 7, קיים מנגנון שמתקין peer dependencies בעצמו, בצורה חכמה.
        תשדרג את npm ל-7 או 8 (הגרסה הנוכחית).

        npm i -g npm@7
        

        או

        npm i -g npm@8
        
        א מנותק
        א מנותק
        אביגדור 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @chv
        תודה רבה.
        עכשיו לאחר השדרוג יש בעיה אחרת:

        nodebb@XXXX:/var/www/nodebb$ npm install nodebb-plugin-onesignal
        npm WARN EBADENGINE Unsupported engine {
        npm WARN EBADENGINE   package: 'mocha@10.0.0',
        npm WARN EBADENGINE   required: { node: '>= 14.0.0' },
        npm WARN EBADENGINE   current: { node: 'v12.22.12', npm: '7.24.2' }
        npm WARN EBADENGINE }
        
        added 2 packages, and audited 1302 packages in 6s
        
        141 packages are looking for funding
          run `npm fund` for details
        
        7 vulnerabilities (1 moderate, 6 high)
        
        To address all issues possible, run:
          npm audit fix --force
        
        Some issues need review, and may require choosing
        a different dependency.
        
        Run `npm audit` for details.
        nodebb@XXXX:/var/www/nodebb$
        
        chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LEVI HL מנותק
          LEVI HL מנותק
          LEVI H
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @אביגדור-0 אתה משתמש בשרת? או על הרוקו?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • LEVI HL LEVI H

            @אביגדור-0 אתה משתמש בשרת? או על הרוקו?

            א מנותק
            א מנותק
            אביגדור 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @LEVI-H
            בשרת

            LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אביגדור 0

              @LEVI-H
              בשרת

              LEVI HL מנותק
              LEVI HL מנותק
              LEVI H
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
              #8

              @אביגדור-0 אז למה אתה מתקין עם פקודה, ולא דרך הcontrol panel?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LEVI HL LEVI H

                @אביגדור-0 אז למה אתה מתקין עם פקודה, ולא דרך הcontrol panel?

                א מנותק
                א מנותק
                אביגדור 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @LEVI-H אמר בבעיה | nodebb | בעיה בהתקנת תוסף onesignal התראות דפדפן:

                control panel

                כי זה לא תוסף רשמי.

                LEVI HL תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אביגדור 0

                  @LEVI-H אמר בבעיה | nodebb | בעיה בהתקנת תוסף onesignal התראות דפדפן:

                  control panel

                  כי זה לא תוסף רשמי.

                  LEVI HL מנותק
                  LEVI HL מנותק
                  LEVI H
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי LEVI H
                  #10

                  @אביגדור-0 אתה בטוח? זה לא זה?:
                  https://github.com/CCob/nodebb-plugin-onesignal
                  8e371cfc-984d-40a1-8ef2-2f28fa0d6288-image.png

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אביגדור 0

                    @chv
                    תודה רבה.
                    עכשיו לאחר השדרוג יש בעיה אחרת:

                    nodebb@XXXX:/var/www/nodebb$ npm install nodebb-plugin-onesignal
                    npm WARN EBADENGINE Unsupported engine {
                    npm WARN EBADENGINE   package: 'mocha@10.0.0',
                    npm WARN EBADENGINE   required: { node: '>= 14.0.0' },
                    npm WARN EBADENGINE   current: { node: 'v12.22.12', npm: '7.24.2' }
                    npm WARN EBADENGINE }
                    
                    added 2 packages, and audited 1302 packages in 6s
                    
                    141 packages are looking for funding
                      run `npm fund` for details
                    
                    7 vulnerabilities (1 moderate, 6 high)
                    
                    To address all issues possible, run:
                      npm audit fix --force
                    
                    Some issues need review, and may require choosing
                    a different dependency.
                    
                    Run `npm audit` for details.
                    nodebb@XXXX:/var/www/nodebb$
                    
                    chvC מנותק
                    chvC מנותק
                    chv
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @אביגדור-0 עכשיו הבעיה היא בגרסה של נוד עצמה, גם היא ישנה קצת.
                    תעדכן את נוד.

                    npm install -g n && n lts
                    

                    (זה מתקין את החבילה n שנועדה להתממשק ולנהל את נוד, ומקבלת כארגומנט גרסה)

                    בלוג

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • LEVI HL LEVI H

                      @אביגדור-0 אתה בטוח? זה לא זה?:
                      https://github.com/CCob/nodebb-plugin-onesignal
                      8e371cfc-984d-40a1-8ef2-2f28fa0d6288-image.png

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אביגדור 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @LEVI-H
                      זה התוסף.
                      רק שאצלי זה לא מופיע.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • chvC chv

                        @אביגדור-0 עכשיו הבעיה היא בגרסה של נוד עצמה, גם היא ישנה קצת.
                        תעדכן את נוד.

                        npm install -g n && n lts
                        

                        (זה מתקין את החבילה n שנועדה להתממשק ולנהל את נוד, ומקבלת כארגומנט גרסה)

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אביגדור 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @chv
                        עדיין לא עובד...
                        עכשיו זה התגובה:

                        npm WARN deprecated popper.js@1.16.1: You can find the new Popper v2 at @popperjs/core, this package is dedicated to the legacy v1
                        
                        added 2 packages, and audited 1304 packages in 6s
                        
                        142 packages are looking for funding
                          run `npm fund` for details
                        
                        7 vulnerabilities (1 moderate, 6 high)
                        
                        To address all issues possible, run:
                          npm audit fix --force
                        
                        Some issues need review, and may require choosing
                        a different dependency.
                        
                        Run `npm audit` for details.
                        

                        יכול להיות שהבעיה קשור לגרסת הפורום?
                        וזה גם הסיבה למה אני לא רואה את זה בתוספים? או שזה סיבה אחרת?
                        אני משתמש עם גרסה: 2.0.0

                        צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אביגדור 0

                          @chv
                          עדיין לא עובד...
                          עכשיו זה התגובה:

                          npm WARN deprecated popper.js@1.16.1: You can find the new Popper v2 at @popperjs/core, this package is dedicated to the legacy v1
                          
                          added 2 packages, and audited 1304 packages in 6s
                          
                          142 packages are looking for funding
                            run `npm fund` for details
                          
                          7 vulnerabilities (1 moderate, 6 high)
                          
                          To address all issues possible, run:
                            npm audit fix --force
                          
                          Some issues need review, and may require choosing
                          a different dependency.
                          
                          Run `npm audit` for details.
                          

                          יכול להיות שהבעיה קשור לגרסת הפורום?
                          וזה גם הסיבה למה אני לא רואה את זה בתוספים? או שזה סיבה אחרת?
                          אני משתמש עם גרסה: 2.0.0

                          צדיק תמיםצ מנותק
                          צדיק תמיםצ מנותק
                          צדיק תמים
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
                          #14

                          @אביגדור-0 אמר בבעיה | nodebb | בעיה בהתקנת תוסף onesignal התראות דפדפן:

                          אני משתמש עם גרסה: 2.0.0

                          כנראה שלכן זה לא מופיע בניהול
                          בשביל שתוסף יופיע בניהול צריך לציין בpackage.json לאיזה גרסאות הוא תואם.
                          בתוסף הנ"ל מופיע "^1.3.1"
                          וממילא זה מופיע רק בגרסאות X.X.1 (הכיווניות התהפכה) ולא ל2.0 ומעלה

                          רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר