שאלה | יש כזה דבר מכונה וירטואלית בעברית? (אפילו ישנה)
-
יש כזה דבר מכונה וירטואלית בעברית? אפילו ישנה.
-
יש כזה דבר מכונה וירטואלית בעברית? אפילו ישנה.
@דויד-בנהדר מה כוונתך מכונה וירטואלית בעברית?
-
@דויד-בנהדר מה כוונתך מכונה וירטואלית בעברית?
@A0533057932 שהממשק שלה בעברית
-
@A0533057932 שהממשק שלה בעברית
@יוסי5783 איזה צורך יש לך בממשק?
אתה צריך שהiso יהיה בעברית -
@יוסי5783 איזה צורך יש לך בממשק?
אתה צריך שהiso יהיה בעברית@A0533057932 אמר בשאלה | יש כזה דבר מכונה וירטואלית בעברית? (אפילו ישנה):
@יוסי5783 איזה צורך יש לך בממשק?
אתה צריך שהiso יהיה בעבריתיש הרבה הגדרות ואפשרויות בממשק, ולכן היה טוב אם היה בעברית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות