בעיה | וינדוס 11 מעבד לא מתאים
-
אני עשיתי בדיקה אם אפשר להתקין על המחשב שלי וינדוס 11 והוא כותב מעבד לא מתאים האם יש מה לעשות לזה?
@מאיר-שלמה מה דגם המעבד?
ויש מה לעשות לזה -
@מאיר-שלמה מה דגם המעבד?
ויש מה לעשות לזה -
@מאיר-שלמה אופציה א. התקנה נקיה מהביוס
אופציה ב. לעקוף את דרישות המערכת ואז ניתן גם בשדרוג אאלט -
@מאיר-שלמה אופציה א. התקנה נקיה מהביוס
אופציה ב. לעקוף את דרישות המערכת ואז ניתן גם בשדרוג אאלט@A0533057932 אשמח אם תסביר לי את האופציות כי לא הבנתי
-
@A0533057932 אשמח אם תסביר לי את האופציות כי לא הבנתי
@מאיר-שלמה
אני אסביר לך את האופציה הראשונה, מאחר ואף פעם לא ניסתי את העקיפה [ אגב תגגל בפורום ותמצא!],או תמתין עד ש @A0533057932 יבוא.להתקין התקנה נקייה פרושו לצרוב את הההתקנה על אונקי ולהתקין מתוכו כמו שכתב פה בפרוטרוט @bbn. מאד פשוט וקל, כך בחשבון כל הנתונים נמחקים!
-
@מאיר-שלמה
אני אסביר לך את האופציה הראשונה, מאחר ואף פעם לא ניסתי את העקיפה [ אגב תגגל בפורום ותמצא!],או תמתין עד ש @A0533057932 יבוא.להתקין התקנה נקייה פרושו לצרוב את הההתקנה על אונקי ולהתקין מתוכו כמו שכתב פה בפרוטרוט @bbn. מאד פשוט וקל, כך בחשבון כל הנתונים נמחקים!
@אליר325000 ואיך אני יכול לעשות שישמרו כל הנתונים?
-
@אליר325000 ואיך אני יכול לעשות שישמרו כל הנתונים?
@מאיר-שלמה
גיבוי הכי פשוט, יש דרך נוספת אאל"ט -
@מאיר-שלמה
גיבוי הכי פשוט, יש דרך נוספת אאל"ט@אליר325000 מה זה אאל"ט? אני לא מתמצא?
-
@אליר325000 מה זה אאל"ט? אני לא מתמצא?
@מאיר-שלמה
אם
אני
לא
טועה -
@מאיר-שלמה
אם
אני
לא
טועה@A0533057932 מה האופציה השניה שנתת?
-
@A0533057932 מה האופציה השניה שנתת?
@מאיר-שלמה להוריד את הiso דרך רופוס ולבחור שיעקוף את האבטחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
