עזרה | למרות המדריכים המעולים פה - לא מצליח למצוא את סיסמת ה WIFI של הראוטר שלי (ראה צילו''מ)
-
שלום חברים.
עברתי על כמה אשכולות בעניין, ולא נעזרתי לצערי.
פתחתי את ממשק הראוטר, ואין את לשונית ה- WIRELESS SETTING שבה אמורה להיות סיסמת ה WIFI.
איפה טעיתי?
אשמח לעזרה באיתור סיסמת ה WIFI.תודה!
הנה צילו''מ:

@משה-שטרן כשאתה לוחץ על ADVANCED מה מופיע לך?
-
שלום חברים.
עברתי על כמה אשכולות בעניין, ולא נעזרתי לצערי.
פתחתי את ממשק הראוטר, ואין את לשונית ה- WIRELESS SETTING שבה אמורה להיות סיסמת ה WIFI.
איפה טעיתי?
אשמח לעזרה באיתור סיסמת ה WIFI.תודה!
הנה צילו''מ:

-
@משה-שטרן כשאתה לוחץ על ADVANCED מה מופיע לך?
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה | למרות המדריכים המעולים פה - לא מצליח למצוא את סיסמת ה WIFI של הראוטר שלי (ראה צילו''מ):
@משה-שטרן כשאתה לוחץ על ADVANCED מה מופיע לך?
זה:

-
@משה-שטרן התחברת פעם מהמחשב הזה לראוטר [אם כן זה די פשוט @מתכנת-חובב כתב פעם סקריפט עבור זה] ?
גם אם לא - תראה את הסירטון הזה כנראה יעזור לך
@אני-אני-1 אמר בעזרה | למרות המדריכים המעולים פה - לא מצליח למצוא את סיסמת ה WIFI של הראוטר שלי (ראה צילו''מ):
@משה-שטרן התחברת פעם מהמחשב הזה לראוטר [אם כן זה די פשוט @מתכנת-חובב כתב פעם סקריפט עבור זה] ?
גם אם לא - תראה את הסירטון הזה כנראה יעזור לך
תודה!!
עזר מאד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות