עזרה | האם יש פה מישהו עם טלגרם שיכול להוציא קופון של KSP בבקשה
-
יש מבצעים עכשיו באתר שלהם [KSP] וצריך טלגרם בשביל להוציא קופון האם מישהו יכול להוציא לי בבקשה את הדבר הזה משום שאין לי טלגרם
יישר כח אפשר גם בבפרטי כמובןעריכה:
זה הקופון
https://t.me/KSPcoil/5417 -
יש מבצעים עכשיו באתר שלהם [KSP] וצריך טלגרם בשביל להוציא קופון האם מישהו יכול להוציא לי בבקשה את הדבר הזה משום שאין לי טלגרם
יישר כח אפשר גם בבפרטי כמובןעריכה:
זה הקופון
https://t.me/KSPcoil/5417@עניו-כמשה קניתי אצלם פיזית וכשאמרתי להם שאין לי טלגרם, עשו לי הנחה גם בלי הקוד קופון
-
יש מבצעים עכשיו באתר שלהם [KSP] וצריך טלגרם בשביל להוציא קופון האם מישהו יכול להוציא לי בבקשה את הדבר הזה משום שאין לי טלגרם
יישר כח אפשר גם בבפרטי כמובןעריכה:
זה הקופון
https://t.me/KSPcoil/5417@עניו-כמשה ברוב המקרים ניתן לקבל גם באפליקציה.
-
@עניו-כמשה ברוב המקרים ניתן לקבל גם באפליקציה.
@eitcok-grafik אין לי גם את זה
-
@eitcok-grafik אין לי גם את זה
@עניו-כמשה CM1023K068F
-
@eitcok-grafik אין לי גם את זה
@עניו-כמשה הבינותי.
אך עדיין אפליקציה יותר זמינה למשתמשי הפורום (כלו' למשתמשי נטפרי).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות