בעיה | עיות של תצוגה בגיבריש
-
קניתי מחשב בחו"ל עם ווינדוס באנגלית והתקנתי עברית מלאה אך יש תוכנות שמשום מה לא תומכות בעברית, לדוגמא בתוכנת בר אילן החלונות צפים מופיעים בגיבריש (למרות שאם אני פותח אותם הם מושגים בעברית מצורף תמונה)
וכן תוכנת אוצרות התורה הכל רק גיבריש.
כ"כ התוכנה של הקלדה עיוורת למרות שהיא עובדת בעברית במחשב אחר בכ"ז במחשב הנ"ל התוכנה לא עובדת בעברית.
בקיצור למרות התקנה מלאה של העברית עדיין חסר למחשב משהו בהגדות של העברית.
אשמח אם יש למישהו רעיון לפיתרון.
תודה רבה:::
Spoiler Text
:::
-
קניתי מחשב בחו"ל עם ווינדוס באנגלית והתקנתי עברית מלאה אך יש תוכנות שמשום מה לא תומכות בעברית, לדוגמא בתוכנת בר אילן החלונות צפים מופיעים בגיבריש (למרות שאם אני פותח אותם הם מושגים בעברית מצורף תמונה)
וכן תוכנת אוצרות התורה הכל רק גיבריש.
כ"כ התוכנה של הקלדה עיוורת למרות שהיא עובדת בעברית במחשב אחר בכ"ז במחשב הנ"ל התוכנה לא עובדת בעברית.
בקיצור למרות התקנה מלאה של העברית עדיין חסר למחשב משהו בהגדות של העברית.
אשמח אם יש למישהו רעיון לפיתרון.
תודה רבה:::
Spoiler Text
:::
@ק-ג התקנה נקיה של ווינדוס בעברית
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10/1 -
קניתי מחשב בחו"ל עם ווינדוס באנגלית והתקנתי עברית מלאה אך יש תוכנות שמשום מה לא תומכות בעברית, לדוגמא בתוכנת בר אילן החלונות צפים מופיעים בגיבריש (למרות שאם אני פותח אותם הם מושגים בעברית מצורף תמונה)
וכן תוכנת אוצרות התורה הכל רק גיבריש.
כ"כ התוכנה של הקלדה עיוורת למרות שהיא עובדת בעברית במחשב אחר בכ"ז במחשב הנ"ל התוכנה לא עובדת בעברית.
בקיצור למרות התקנה מלאה של העברית עדיין חסר למחשב משהו בהגדות של העברית.
אשמח אם יש למישהו רעיון לפיתרון.
תודה רבה:::
Spoiler Text
:::
-
@ק-ג התקנה נקיה של ווינדוס בעברית
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10/1 -
@לוי-ק
השאלה היא כיון שיש לי ווינדוס מקורי שהגיע עם המחשב האם כדאי לי להתחיל להתעסק עם תוכנה פרוצה וכדו'
אם בכ"ז זה הברירה היחידה אשמח לדעת האם אני צריך לגבות את הכל לפני התקנה מחדש (כיום יש לי ווינדוס 11)
תודה רבה@ק-ג ראית מה כתבתי לך?
-
@ק-ג ראית מה כתבתי לך?
@האדם-החושב
אני עכשיו מנסה את זה
תודה רבה -
@ק-ג ראית מה כתבתי לך?
@האדם-החושב
הוא לא פותח לי את זה בנטפרי,
יש לך את הקובץ לשלוח לי? -
קניתי מחשב בחו"ל עם ווינדוס באנגלית והתקנתי עברית מלאה אך יש תוכנות שמשום מה לא תומכות בעברית, לדוגמא בתוכנת בר אילן החלונות צפים מופיעים בגיבריש (למרות שאם אני פותח אותם הם מושגים בעברית מצורף תמונה)
וכן תוכנת אוצרות התורה הכל רק גיבריש.
כ"כ התוכנה של הקלדה עיוורת למרות שהיא עובדת בעברית במחשב אחר בכ"ז במחשב הנ"ל התוכנה לא עובדת בעברית.
בקיצור למרות התקנה מלאה של העברית עדיין חסר למחשב משהו בהגדות של העברית.
אשמח אם יש למישהו רעיון לפיתרון.
תודה רבה:::
Spoiler Text
:::
-
@ק-ג בלוח הבקרה כנס ל"אזור ושפה" > "שנה תבניות תאריך שעה או מספר" בחר בכרטיסיה "ניהולי" > "שינוי אזור המערכת" ושם הסר או סמן את הוי תחת "ביתא: השתמש ב-UTF 8 וכו'" - ותגדיר את השפה לעברית (ישראל)
-
@האדם-החושב
הוא לא פותח לי את זה בנטפרי,
יש לך את הקובץ לשלוח לי?@ק-ג לא ,אא"כ יש לך ידע איך להוריד קובץ exe מחנות מיקרוסופט
-
@ק-ג לא ,אא"כ יש לך ידע איך להוריד קובץ exe מחנות מיקרוסופט
@האדם-החושב
אין לי מושג
נטפרי חוסם את חנות גוגל.
תודה על הרצון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות