בירור | איפה קונים יאנג ובכמה
-
מחפש קישור או המלצה לחנות תודה
-
מחפש קישור או המלצה לחנות תודה
-
@אלי-אנדרמו יש לך ניסיון עם החנויות האלו?
-
@אלי-אנדרמו יש לך ניסיון עם החנויות האלו?
@אורי-ש כן הראשון ממש טוב אמין ואיכותי
-
@אורי-ש כן הראשון ממש טוב אמין ואיכותי
@אלי-אנדרמו משלוח מאד יקר מעל 60 ש'
-
@אלי-אנדרמו משלוח מאד יקר מעל 60 ש'
@מוישה-גרויס בשני זה משלוח חינם נראה לי
אבל זה מחודש במצב מעולה -
י יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - סמסונג ב-
-
@מוישה-גרויס בשני זה משלוח חינם נראה לי
אבל זה מחודש במצב מעולה -
@אלי-אנדרמו כן אבל יכול להיות שיהיה לך בעיה כי זה דור 3 ואסור להכניס לארץ
@יוסל-ה-0 אז מה אתה אומר, איפה קונים יאנג ?
-
@יוסל-ה-0 אז מה אתה אומר, איפה קונים יאנג ?
-
@מוישה-גרויס לדעתי יכולים לעשות לך בעיות על להזמין מחול אתה צריך לקנות ממישהו שנשאר לא בארץ ואין הרבה כאלה
@יוסל-ה-0 אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוישה-גרויס לדעתי יכולים לעשות לך בעיות על להזמין מחול אתה צריך לקנות ממישהו שנשאר לא בארץ ואין הרבה כאלה
לי הגיע לפני שבוע ולא עשו לי שום בעיות
-
@יוסל-ה-0 אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוישה-גרויס לדעתי יכולים לעשות לך בעיות על להזמין מחול אתה צריך לקנות ממישהו שנשאר לא בארץ ואין הרבה כאלה
לי הגיע לפני שבוע ולא עשו לי שום בעיות
@מוטי-ברנד מאיפה הזמנת? ובכמה?
-
@מוטי-ברנד מאיפה הזמנת? ובכמה?
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד מאיפה הזמנת? ובכמה?
אניהזמנתי מפה https://www.ebay.com/itm/185096463924?epid=143359247&hash=item2b189be634:g:FY4AAOSwtnpXjI0K
ובערך ב200 שקל -
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד מאיפה הזמנת? ובכמה?
אניהזמנתי מפה https://www.ebay.com/itm/185096463924?epid=143359247&hash=item2b189be634:g:FY4AAOSwtnpXjI0K
ובערך ב200 שקל@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
-
@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
כן והכשרתי לבד
-
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
כן והכשרתי לבד
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
-
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
זה לא יאנג זה יותר גדול ואני צריך כשר
-
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
זה לא יאנג זה יותר גדול ואני צריך כשר
@מוטי-ברנד אתה מתכוון מבחינת הנראות או שיש עוד הבדל?
-
@מוטי-ברנד אתה מתכוון מבחינת הנראות או שיש עוד הבדל?
@מוישה-גרויס מבחינת הנראות זה הרבה יותר גדול וזה כבר נראה סמרטפון רגיל
-
@מוישה-גרויס מבחינת הנראות זה הרבה יותר גדול וזה כבר נראה סמרטפון רגיל
@מוטי-ברנד אפשר לשאול אותך שאלה בצ'אט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות