בעיה | עוצמת השיחה בשיאומי...
-
יש לי 'בעיה' טיפה מוזרה.

קניתי שיאומי F21S הרגיל ועוצמת השמע בשיחה יותר מדי גבוהה
אפילו על הכי נמוך זה גבוה מדי בשבילי משהו יודע מה עושים???
(שמעתי פעם שיש מספר מסוים שמתקשרים וזה מנמיך או מגביה
את הווליום משהו שמע על זה נשמע בלוף...)@100ches אמר בבעיה | עוצמת השיחה בשיאומי...:
(שמעתי פעם שיש מספר מסוים שמתקשרים וזה מנמיך או מגביה
את הווליום משהו שמע על זה נשמע בלוף...)אולי אתה מתכוון לקוד שמקישים בטלפון (לא מתקשרים) ואם כן זה אמיתי! רק לא לשיאומי אלא לא יודע לאיזה מכשירים, אבל יש כזה דבר..
-
@100ches אמר בבעיה | עוצמת השיחה בשיאומי...:
(שמעתי פעם שיש מספר מסוים שמתקשרים וזה מנמיך או מגביה
את הווליום משהו שמע על זה נשמע בלוף...)אולי אתה מתכוון לקוד שמקישים בטלפון (לא מתקשרים) ואם כן זה אמיתי! רק לא לשיאומי אלא לא יודע לאיזה מכשירים, אבל יש כזה דבר..
-
@mefateach
אבל זה חסום להתקנות ואני לא מצליח לפתוח בלי לצרוב גרסא חדשה
-
@mefateach אתה יכול להביא לי את האפליקציה הזאת?
או קישור? תודה... -
@mefateach אתה יכול להביא לי את האפליקציה הזאת?
או קישור? תודה...@נרוש אמר בבעיה | עוצמת השיחה בשיאומי...:
@mefateach אתה יכול להביא לי את האפליקציה הזאת?
או קישור? תודה...לא מכיר אבל נסיתץ לגגל? (אולי בגוגל פלי), אם אתה לא מוצא תגגל באנגלית (תשתמש בגוגל טרנסליט)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות