בקשת מידע | זה יכול להתאים בתור נגן?
-
חיפשתי נגן אנדרואיד אבל כולם לא משו (אנדרואיד נמוך) ראיתי את זה מישו מכיר או יכיל לחוות דעת אם זה נראה בסדר
תודה -
חיפשתי נגן אנדרואיד אבל כולם לא משו (אנדרואיד נמוך) ראיתי את זה מישו מכיר או יכיל לחוות דעת אם זה נראה בסדר
תודה -
חיפשתי נגן אנדרואיד אבל כולם לא משו (אנדרואיד נמוך) ראיתי את זה מישו מכיר או יכיל לחוות דעת אם זה נראה בסדר
תודה@ytre894 אמר בבקשת מידע | זה יכול להתאים בתור נגן?:
חיפשתי נגן אנדרואיד אבל כולם לא משו (אנדרואיד נמוך) ראיתי את זה מישו מכיר או יכיל לחוות דעת אם זה נראה בסדר
תודההוא סמארטפון לכל דבר
4 אינץ
אני מכיר אותו, הוא מעולה.
אבל לא תצליח להכשיר אותו לבד.
זה יותר מורכב מכל mtk.ולגבי כרטיס זה לא מגירה אלא פותחים עם מברג כי זה נגד מים.
-
@ytre894 אמר בבקשת מידע | זה יכול להתאים בתור נגן?:
חיפשתי נגן אנדרואיד אבל כולם לא משו (אנדרואיד נמוך) ראיתי את זה מישו מכיר או יכיל לחוות דעת אם זה נראה בסדר
תודההוא סמארטפון לכל דבר
4 אינץ
אני מכיר אותו, הוא מעולה.
אבל לא תצליח להכשיר אותו לבד.
זה יותר מורכב מכל mtk.ולגבי כרטיס זה לא מגירה אלא פותחים עם מברג כי זה נגד מים.
-
@ytre894 אמר בבקשת מידע | זה יכול להתאים בתור נגן?:
@משה-144 עם ADB לא ניתן להסיר מתקין חבילה ושאר אפליקציות לא ראויות?
Adb זה לא סינון
אבל ניחא,
וגם את המתקין לא ניתן להשבית.
ויש גם את הבעיה של משתמשים מרובים. -
@משה-144 זה לא סינון אבל אם אין שום אפליקציה שיכולה להוות בעייה מה זה משנה אם יש אינטרנט
מה זה הבעייה של משתמשים מרובים?@ytre894 אמר בבקשת מידע | זה יכול להתאים בתור נגן?:
@משה-144 מה זה משנה אם יש אינטרנט
מה הבעיה???
@ytre894 אמר בבקשת מידע | זה יכול להתאים בתור נגן?:
מה זה הבעייה של משתמשים מרובים?
אם אני לא טועה במשתמשים מרובים אם תחליף משתמש אז הכל חוזר לך ולכן קשה לחסום אותו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות