בעיה | אין אפשרות של הדבק במחשב
-
מהבוקר אין אפשרות במחשב ל"הדבק"
אני מעתיקה משהו, ואין לי הדבק בשום תוכנה
מה יכולה להיות הבעיה? -
@margalit גם לא דרך ctrl+v?
@Ykingsmart אמר בבעיה | אין אפשרות של הדבק במחשב:
@margalit גם לא דרך ctrl+v?
נכון...
וגם לא צילומי מסך
גם בתוכנה lightshop אין אפשרות לבחור את העתקה, רק ישירות שמירה של הצילום מסך
-
@Ykingsmart אמר בבעיה | אין אפשרות של הדבק במחשב:
@margalit גם לא דרך ctrl+v?
נכון...
וגם לא צילומי מסך
גם בתוכנה lightshop אין אפשרות לבחור את העתקה, רק ישירות שמירה של הצילום מסך
-
@106 אמר בבעיה | אין אפשרות של הדבק במחשב:
התקנתם איזה תוכנה אתמול?
לא
@106 אמר בבעיה | אין אפשרות של הדבק במחשב:
תחפשו בהגדרות לוח אם הכל תקין
לא רואה שם משהו שיכול להיות לא תקין
-
מהבוקר אין אפשרות במחשב ל"הדבק"
אני מעתיקה משהו, ואין לי הדבק בשום תוכנה
מה יכולה להיות הבעיה? -
@margalit הגיוני מאוד שיש תוכנה ברקע שעושה העתק הדבק כל הזמן (תוכנה לגיבוי קבצים לדוגמה) וזה "גונב" את הלוח
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות