בקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור
-
@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
יש לי מחשב לנובו עם מעבד חזק מספיק להפעלת אמולטור אנדרואיד ובכל זאת כשאני מפעיל את האמולטור אחרי ההתקנה המחשב פתאום קורס נתקע ןלאחר כמה שניות מסך כחול עם אימוגי עצוב כזה וכיתובים באנגלית ואז הפעלה מחדש. יש למישהו פיתרון לבעיה ? תודה רבה
מפרט מלא של המחשב יהיה מוערך
נ.ב. בלנובו יש צורך להגדיר בביוס הגדרה מיוחדת כדי שלא יקרה מה שתארת@A0533057932 אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
נ.ב. בלנובו יש צורך להגדיר בביוס הגדרה מיוחדת כדי שלא יקרה מה שתארת
מה ההגדרה? אני לא זוכר שהגדרתי משהו מיוחד..
-
@A0533057932 אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
נ.ב. בלנובו יש צורך להגדיר בביוס הגדרה מיוחדת כדי שלא יקרה מה שתארת
מה ההגדרה? אני לא זוכר שהגדרתי משהו מיוחד..
@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@A0533057932 אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
נ.ב. בלנובו יש צורך להגדיר בביוס הגדרה מיוחדת כדי שלא יקרה מה שתארת
מה ההגדרה? אני לא זוכר שהגדרתי משהו מיוחד..
לי זה קרה גם שוב ושוב
עד שנתנו לי קישור למאמר של לנובו שתיאר מה לעשות
אני ינסה לחפש
עריכה
הנה הוא
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-l-series-laptops/thinkpad-l490-type-20q5-20q6/solutions/HT511000-PROBLEMS-CAUSED-BY-ENHANCED-WINDOWS-BIOMETRIC-SECURITY-BIOS-SETTING-THINKPAD -
@אלי-סיראסי סתם מעניין מה המפרט שלך
ואולי יש בעיה בהתקנה אולי מופעל אצלך מצב היפר וי ולכן זה לא נפתח
אתה משתמש בארגז חול?@ראובן-שבתי מעבד I5 דור 9/8 ראם 8 פנימי 250
מה זה מצב היפר וי ומה זה ארגז חול? -
@ראובן-שבתי מעבד I5 דור 9/8 ראם 8 פנימי 250
מה זה מצב היפר וי ומה זה ארגז חול?@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@ראובן-שבתי מעבד I5 דור 9/8 ראם 8 פנימי 250
מה זה מצב היפר וי ומה זה ארגז חול?תעבור על הקישור ששלחתי
נ.ב. לא כתבת את הדגם -
@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@ראובן-שבתי מעבד I5 דור 9/8 ראם 8 פנימי 250
מה זה מצב היפר וי ומה זה ארגז חול?תעבור על הקישור ששלחתי
נ.ב. לא כתבת את הדגם@A0533057932 תודה רבה לך. עברתי על הקישור אבל תאמת שלא כ"כ הבנתי מה לעשות זה באנגלית שם.... אשמח אם תגיד לי איך אני מגיע להגדרה הרצויה בעברית תודה
-
@A0533057932 תודה רבה לך. עברתי על הקישור אבל תאמת שלא כ"כ הבנתי מה לעשות זה באנגלית שם.... אשמח אם תגיד לי איך אני מגיע להגדרה הרצויה בעברית תודה
@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@A0533057932 תודה רבה לך. עברתי על הקישור אבל תאמת שלא כ"כ הבנתי מה לעשות זה באנגלית שם.... אשמח אם תגיד לי איך אני מגיע להגדרה הרצויה בעברית תודה
הביוס באנגלית
ועל כן ההוראות באנגלית -
@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@A0533057932 תודה רבה לך. עברתי על הקישור אבל תאמת שלא כ"כ הבנתי מה לעשות זה באנגלית שם.... אשמח אם תגיד לי איך אני מגיע להגדרה הרצויה בעברית תודה
הביוס באנגלית
ועל כן ההוראות באנגלית@A0533057932 אוקי עכשיו הבנתי אז איך אני נכנס לביוס?
-
@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@ראובן-שבתי מעבד I5 דור 9/8 ראם 8 פנימי 250
מה זה מצב היפר וי ומה זה ארגז חול?תעבור על הקישור ששלחתי
נ.ב. לא כתבת את הדגם@A0533057932 הדגם הוא ideapad 3
-
@אלי-סיראסי אמר בבקשת מידע | המחשב קורס בהפעלת אמולטור:
@A0533057932 תודה רבה לך. עברתי על הקישור אבל תאמת שלא כ"כ הבנתי מה לעשות זה באנגלית שם.... אשמח אם תגיד לי איך אני מגיע להגדרה הרצויה בעברית תודה
הביוס באנגלית
ועל כן ההוראות באנגלית@A0533057932 הצלחתי להיכנס לביוס אבל זה נראה שונה ממה שמצולם שם באתר ואני לא מוצא את ההגדרות הרלוונטיות יש למישהו מידע בענין?
-
א אלי סיראסי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@A0533057932 הצלחתי להיכנס לביוס אבל זה נראה שונה ממה שמצולם שם באתר ואני לא מוצא את ההגדרות הרלוונטיות יש למישהו מידע בענין?
@אלי-סיראסי תחפש את המילים
-
@אלי-סיראסי תחפש את המילים
@A0533057932 לא מוצא כזה דבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות