עזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803
-
@A0533057932 אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
אפשר שליטה מרחוק?
אשמח, אך יתאפשר לי יותר מאוחר
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
אפשר שליטה מרחוק?
אשמח, אך יתאפשר לי יותר מאוחר
תיצור קשר שתוכל
בתקווה שאני יוכל -
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
אפשר שליטה מרחוק?
אשמח, אך יתאפשר לי יותר מאוחר
תיצור קשר שתוכל
בתקווה שאני יוכל@A0533057932 הטלפון שבשם?
-
@A0533057932 הטלפון שבשם?
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 הטלפון שבשם?
לא
ליצור קשר דרך הפורום
נ.ב. אין מספר טלפון כזה -
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 הטלפון שבשם?
לא
ליצור קשר דרך הפורום
נ.ב. אין מספר טלפון כזה@A0533057932 עשיתי התקנה נקיה כפי המופיע בפורום, כעת יש לי רק כונן C עם 237 GB, מה עושים?
-
@A0533057932 עשיתי התקנה נקיה כפי המופיע בפורום, כעת יש לי רק כונן C עם 237 GB, מה עושים?
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 עשיתי התקנה נקיה כפי המופיע בפורום, כעת יש לי רק כונן C עם 237 GB, מה עושים?
תדליק את ניהול הדיסקים
ותעלה תמונה -
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 עשיתי התקנה נקיה כפי המופיע בפורום, כעת יש לי רק כונן C עם 237 GB, מה עושים?
תדליק את ניהול הדיסקים
ותעלה תמונה@A0533057932 איפה זה נמצא?
-
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 עשיתי התקנה נקיה כפי המופיע בפורום, כעת יש לי רק כונן C עם 237 GB, מה עושים?
תדליק את ניהול הדיסקים
ותעלה תמונה -
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@A0533057932 אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
אפשר שליטה מרחוק?
אשמח, אך יתאפשר לי יותר מאוחר
תיצור קשר שתוכל
בתקווה שאני יוכל@A0533057932 אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
תיצור קשר שתוכל
בתקווה שאני יוכלאני לא כ"כ מוצא את ידי ורגלי, גם החיבור לרשת כלל לא ברור
-
-
@A0533057932 וזה איך?
-
@A0533057932 הסתדרתי, תודה ענקית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
