המלצה | קו וואצפ פון אישי
-
שמעתי לאחרונה על קו שמאוד נהניתי ממנו
הרעיון שם זה בשביל תא קולי אבל בפועל זה טוב לכל וואצפ אישי
לדוג' אם יש לי וואצפ אישי עם כמה אנשים אז בשביל לשלוח הודעה לכל אחד מהם אני צריך להתקשר לכל וואצפ בנפרד ואותו דבר בשביל לשמוע
הרעיון בקו הזה שאני שומע בשלוחה 1 את ההודעות מכל המשתמשים כלומר אני שומע הודעה זו היא מXXXX ואז את ההודעה וככה אני שומע את כל ההודעות עם שם השולח בתחילה
וכאשר אני רוצה לשלוח הודעה אני מקיש את מספר הטלפון של החבר או מספר מקוצר שאפשרי להגדיר שם ואז אני יכול להשאיר לו הודעה או ע''י הקלטה או ע''י הקלדה
בקיצור משהו ממש חמוד אני אהבתי
אם מישהו מכיר את המנהל שם אשמח שיתייג אותו כי יש לי כמה רעיונות לשיפורהמספר הוא 0796075602
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות