התקנת Windows
-
@bbn אמר בהתקנת Windows:
הוא הוריד את הכלי של Windows מהאתר של מיקורספט לתוך דיסק און קי..
לא מספיק להעתיק את הקובץ לכונן.
חובה לצרוב אותו עם תוכנה יעודית.ואם את זה הוא לא עשה, אני ממליץ בחום שלא ינסה להתקין לבד...
-
ממליץ לו להעזר בזה:
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10/44 -
-
@מתושלח לא..
הוא הכין את הדיסק להתקנה ..
והוא הגדיר אותו דרך הביוס שיעלה ראשון והוא בכל זאת לא עלה לו -
אה אתה מתכון לאפציה לבחור לבד את מה להעלות ?
כאילו שמופיעה לך רשימה של מה שיש ואתה לוחץ מה אתה רוצה וזה מעלה אותו .? -
@bbn אמר בהתקנת Windows:
אה אתה מתכון לאפציה לבחור לבד את מה להעלות ?
כאילו שמופיעה לך רשימה של מה שיש ואתה לוחץ מה אתה רוצה וזה מעלה אותו .?אכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות