בעיה | איתחול המחשב נתקע
-
אני מנסה לאתחל את המחשב ולאחר שהוא עובר לחלון האיפוס,
מגיע בערך ל28% פתאום כותב מבטל שינויים ועולה חלון כזה

-
@GEHCT אמר בבעיה | איתחול המחשב נתקע:
@kkt-ao התקנה נקיה, אתה מתכוון להתקין מחדש את הווידוס?
כן -
@kkt-ao אני משתמש בסטיק ולכן נראה לי שאם אני יתחיל להוריד את הקובץ התקנה זה חשש "מעשה שבת" גם של השבת הבאה

והאמת שאני לא בטוח שאני יצליח להגדיר טוב את ההתקנה -
@GEHCT יש הרבה מדריכים מפורטים איך להתקין ווינדוס מחדש כמו https://mitmachim.top/post/697
-
@GEHCT שוקל 4 ג'יגה +
@מתכנת-חובב בקיצור, אין מה לדבר על הורדה עם סטיק,
אשמח להסבר איך מאפסים דרך הביוס -
@מתכנת-חובב בקיצור, אין מה לדבר על הורדה עם סטיק,
אשמח להסבר איך מאפסים דרך הביוס -
@מתכנת-חובב יש לך מושג מה יכול לתקוע את האפשרות לאיפוס באמצע????
-
@מתכנת-חובב יש לך מושג מה יכול לתקוע את האפשרות לאיפוס באמצע????
-
@מתכנת-חובב יש לך מושג מה יכול לתקוע את האפשרות לאיפוס באמצע????
-
@GEHCT מליון דברים (לי יש מחשב שאני לא מצליח לעדכן אותו כבר שנתיים, ובפורום של מיקרוסופט כתוב שהפתרון היחיד למצב הזה הוא רק התקנה נקיה)
בכל אופן, תפתח cmd כמנהל ותריץ את זהsfc /scannow
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

