בעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני

אני לא יכול להרחיב את הדיסקכדחשבתי , הלכך , השתמש במינטול ועשה זאת משם.
https://mitmachim.top/topic/4520/mini-tool-partition-wizard-תוכנה-לניהול-מחיצות-בגירסה-ניידת
מה זה סמרט?@הנני-העני
סמארט גם טוב? -
@הנני-העני

אני לא יכול להרחיב את הדיסק@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני

אני לא יכול להרחיב את הדיסקאם השחור היה מצד שמאל היית יכול להרחיב, אבל בגלל המיקום אי אפשר, ולכן רק ע"י מיניטול
שיש כאן
https://mitmachim.top/topic/4520/mini-tool-partition-wizard-תוכנה-לניהול-מחיצות-בגירסה-ניידת?_=1652429389408 -
@הנני-העני
סמארט גם טוב? -
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@משהקפלן
איך מגבים?כנס ללוח הבקרה ותבחר בגיבוי תמונת מערכת

-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני

אני לא יכול להרחיב את הדיסקכדחשבתי , הלכך , השתמש במינטול ועשה זאת משם.
https://mitmachim.top/topic/4520/mini-tool-partition-wizard-תוכנה-לניהול-מחיצות-בגירסה-ניידת
מה זה סמרט? -
@הנני-העני @משהקפלן
המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני @משהקפלן
המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץצלם מסך
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני @משהקפלן
המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץצלם מסך
-
@הנני-העני @משהקפלן
המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ -
@87937 לפני שאתה מנסה, מומלץ לך לעשות גיבוי מערכת לא דרך האפשרות של ווינדוס אלא מומץ יותר acronis - גם מבחינת איכות וגם מבחינת הנוחות
-
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
כעת:
מקש ימני על כונן סי ובחירה באופציה
4 מלמעלה ואז תמתח את שני העיגולים לשני הכינוננים עד שיהא כתוב שיש עוד אפס מקום עודף ואז אישור ואז שוב אישור וגמרנו -
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
כעת:
מקש ימני על כונן סי ובחירה באופציה
4 מלמעלה ואז תמתח את שני העיגולים לשני הכינוננים עד שיהא כתוב שיש עוד אפס מקום עודף ואז אישור ואז שוב אישור וגמרנו@הנני-העני
אין אופציה

דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין
-
@הנני-העני
אין אופציה

דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני
אין אופציה

דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין
לא הבנתי , מתחת את החיצים וכעת כתוב 0 מקום פנוי? נו , לחץ כעת על אישור.
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני
אין אופציה

דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין
לא הבנתי , מתחת את החיצים וכעת כתוב 0 מקום פנוי? נו , לחץ כעת על אישור.
@הנני-העני
לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספים -
@הנני-העני
לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספים@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני
לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספיםמוזר , אולי אם תיקח את הiso של מיניטול ותעלה בבוט ותעשה משם תצליח. (כי כך זה מתוך המערכת גופא).
-
@87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@הנני-העני
לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספיםמוזר , אולי אם תיקח את הiso של מיניטול ותעלה בבוט ותעשה משם תצליח. (כי כך זה מתוך המערכת גופא).
@הנני-העני
בסוף מה שעשיתי הרחבתי את המחיצה השמאלית שמאלה וקיזזתי מימין
ואז הרחבתי את מחיצת המערכת שמאלה את מה שהתפנה

-
@הנני-העני
בסוף מה שעשיתי הרחבתי את המחיצה השמאלית שמאלה וקיזזתי מימין
ואז הרחבתי את מחיצת המערכת שמאלה את מה שהתפנה

@87937 @ephraum-tzvi @הנני-העני @יש-בורא-עולם @משהקפלן @משחזר-מידע @מתכנת-חובב @שלמה-ווייס
בכל מקרה
מישהו יכול לעזור לי בבעיה המקורית, שלוקח 9 דקות הפעלה מחדש? -
@87937 @ephraum-tzvi @הנני-העני @יש-בורא-עולם @משהקפלן @משחזר-מידע @מתכנת-חובב @שלמה-ווייס
בכל מקרה
מישהו יכול לעזור לי בבעיה המקורית, שלוקח 9 דקות הפעלה מחדש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
