דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן

בעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
102 פוסטים 10 כותבים 5.2k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הנני העניה הנני העני

    @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

    @הנני-העני
    3d03b1df-b238-4129-af4f-d15e0b273f0d-image.png
    אני לא יכול להרחיב את הדיסק

    כדחשבתי , הלכך , השתמש במינטול ועשה זאת משם.
    https://mitmachim.top/topic/4520/mini-tool-partition-wizard-תוכנה-לניהול-מחיצות-בגירסה-ניידת
    מה זה סמרט?

    8 מנותק
    8 מנותק
    87937
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #51

    @הנני-העני
    סמארט גם טוב?

    משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 8 87937

      @הנני-העני
      3d03b1df-b238-4129-af4f-d15e0b273f0d-image.png
      אני לא יכול להרחיב את הדיסק

      משהקפלןמ מנותק
      משהקפלןמ מנותק
      משהקפלן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #52

      @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

      @הנני-העני
      3d03b1df-b238-4129-af4f-d15e0b273f0d-image.png
      אני לא יכול להרחיב את הדיסק

      אם השחור היה מצד שמאל היית יכול להרחיב, אבל בגלל המיקום אי אפשר, ולכן רק ע"י מיניטול
      שיש כאן
      https://mitmachim.top/topic/4520/mini-tool-partition-wizard-תוכנה-לניהול-מחיצות-בגירסה-ניידת?_=1652429389408

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 8 87937

        @הנני-העני
        סמארט גם טוב?

        משהקפלןמ מנותק
        משהקפלןמ מנותק
        משהקפלן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משהקפלן
        #53

        @87937 אך בכל מקרה אל תיגע בכלום לפני גיבוי תמונת מערכת

        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משהקפלןמ משהקפלן

          @87937 אך בכל מקרה אל תיגע בכלום לפני גיבוי תמונת מערכת

          8 מנותק
          8 מנותק
          87937
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #54

          @משהקפלן
          איך מגבים?

          משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 8 87937

            @משהקפלן
            איך מגבים?

            משהקפלןמ מנותק
            משהקפלןמ מנותק
            משהקפלן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #55

            @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

            @משהקפלן
            איך מגבים?

            כנס ללוח הבקרה ותבחר בגיבוי תמונת מערכת
            b26bdd9c-dc00-4794-b4e7-efce79a06883-image.png

            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משהקפלןמ משהקפלן

              @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

              @משהקפלן
              איך מגבים?

              כנס ללוח הבקרה ותבחר בגיבוי תמונת מערכת
              b26bdd9c-dc00-4794-b4e7-efce79a06883-image.png

              8 מנותק
              8 מנותק
              87937
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #56

              @משהקפלן
              כתוב לי שזה עלול לקחת 135 גיגה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הנני העניה הנני העני

                @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                @הנני-העני
                3d03b1df-b238-4129-af4f-d15e0b273f0d-image.png
                אני לא יכול להרחיב את הדיסק

                כדחשבתי , הלכך , השתמש במינטול ועשה זאת משם.
                https://mitmachim.top/topic/4520/mini-tool-partition-wizard-תוכנה-לניהול-מחיצות-בגירסה-ניידת
                מה זה סמרט?

                8 מנותק
                8 מנותק
                87937
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 87937
                #57

                @הנני-העני @משהקפלן
                המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ

                הנני העניה מתכנת חובבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • 8 87937

                  @הנני-העני @משהקפלן
                  המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ

                  הנני העניה מנותק
                  הנני העניה מנותק
                  הנני העני
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #58

                  @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                  @הנני-העני @משהקפלן
                  המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ

                  צלם מסך

                  .

                  8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הנני העניה הנני העני

                    @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                    @הנני-העני @משהקפלן
                    המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ

                    צלם מסך

                    8 מנותק
                    8 מנותק
                    87937
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #59

                    @הנני-העני
                    e2f39aca-3603-4e54-a72d-82716165040c-image.png

                    הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 8 87937

                      @הנני-העני @משהקפלן
                      המיניטול באנגלית ואני לא ממש מבין מה ואיך ללחוץ

                      מתכנת חובבמ מנותק
                      מתכנת חובבמ מנותק
                      מתכנת חובב
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #60

                      @87937 לפני שאתה מנסה, מומלץ לך לעשות גיבוי מערכת לא דרך האפשרות של ווינדוס אלא מומץ יותר acronis - גם מבחינת איכות וגם מבחינת הנוחות

                      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                      8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                        @87937 לפני שאתה מנסה, מומלץ לך לעשות גיבוי מערכת לא דרך האפשרות של ווינדוס אלא מומץ יותר acronis - גם מבחינת איכות וגם מבחינת הנוחות

                        8 מנותק
                        8 מנותק
                        87937
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #61

                        @מתכנת-חובב אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                        acronis

                        יש לך לינק?

                        מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 8 87937

                          @מתכנת-חובב אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                          acronis

                          יש לך לינק?

                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובב
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #62

                          @87937 אקרוניס
                          אחלה תוכנה, היא גם מאפשרת גיבוי אוטומטי

                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 8 87937

                            @הנני-העני
                            e2f39aca-3603-4e54-a72d-82716165040c-image.png

                            הנני העניה מנותק
                            הנני העניה מנותק
                            הנני העני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #63

                            @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                            @הנני-העני
                            e2f39aca-3603-4e54-a72d-82716165040c-image.png

                            כעת:
                            מקש ימני על כונן סי ובחירה באופציה
                            4 מלמעלה ואז תמתח את שני העיגולים לשני הכינוננים עד שיהא כתוב שיש עוד אפס מקום עודף ואז אישור ואז שוב אישור וגמרנו

                            .

                            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הנני העניה הנני העני

                              @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                              @הנני-העני
                              e2f39aca-3603-4e54-a72d-82716165040c-image.png

                              כעת:
                              מקש ימני על כונן סי ובחירה באופציה
                              4 מלמעלה ואז תמתח את שני העיגולים לשני הכינוננים עד שיהא כתוב שיש עוד אפס מקום עודף ואז אישור ואז שוב אישור וגמרנו

                              8 מנותק
                              8 מנותק
                              87937
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #64

                              @הנני-העני
                              אין אופציה
                              494797b6-c20c-48a0-9794-d2ed12a0765b-image.png

                              דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין

                              הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 8 87937

                                @הנני-העני
                                אין אופציה
                                494797b6-c20c-48a0-9794-d2ed12a0765b-image.png

                                דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין

                                הנני העניה מנותק
                                הנני העניה מנותק
                                הנני העני
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #65

                                @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                                @הנני-העני
                                אין אופציה
                                494797b6-c20c-48a0-9794-d2ed12a0765b-image.png

                                דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין

                                לא הבנתי , מתחת את החיצים וכעת כתוב 0 מקום פנוי? נו , לחץ כעת על אישור.

                                .

                                8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הנני העניה הנני העני

                                  @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                                  @הנני-העני
                                  אין אופציה
                                  494797b6-c20c-48a0-9794-d2ed12a0765b-image.png

                                  דרך אגב אני קורא אנגלית רק לא מבין

                                  לא הבנתי , מתחת את החיצים וכעת כתוב 0 מקום פנוי? נו , לחץ כעת על אישור.

                                  8 מנותק
                                  8 מנותק
                                  87937
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #66

                                  @הנני-העני
                                  לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
                                  זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספים

                                  הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 8 87937

                                    @הנני-העני
                                    לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
                                    זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספים

                                    הנני העניה מנותק
                                    הנני העניה מנותק
                                    הנני העני
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #67

                                    @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                                    @הנני-העני
                                    לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
                                    זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספים

                                    מוזר , אולי אם תיקח את הiso של מיניטול ותעלה בבוט ותעשה משם תצליח. (כי כך זה מתוך המערכת גופא).

                                    .

                                    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הנני העניה הנני העני

                                      @87937 אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:

                                      @הנני-העני
                                      לא שיניתי כלום זה מה שהיה לכתחילה
                                      זה בעצם לא מזהה את ה 1.2 גיגה הנוספים

                                      מוזר , אולי אם תיקח את הiso של מיניטול ותעלה בבוט ותעשה משם תצליח. (כי כך זה מתוך המערכת גופא).

                                      8 מנותק
                                      8 מנותק
                                      87937
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #68

                                      @הנני-העני
                                      בסוף מה שעשיתי הרחבתי את המחיצה השמאלית שמאלה וקיזזתי מימין
                                      ואז הרחבתי את מחיצת המערכת שמאלה את מה שהתפנה
                                      3baa9fd3-f176-4fd9-9a31-d1646b0c2dd4-image.png

                                      8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 8 87937

                                        @הנני-העני
                                        בסוף מה שעשיתי הרחבתי את המחיצה השמאלית שמאלה וקיזזתי מימין
                                        ואז הרחבתי את מחיצת המערכת שמאלה את מה שהתפנה
                                        3baa9fd3-f176-4fd9-9a31-d1646b0c2dd4-image.png

                                        8 מנותק
                                        8 מנותק
                                        87937
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #69

                                        @87937 @ephraum-tzvi @הנני-העני @יש-בורא-עולם @משהקפלן @משחזר-מידע @מתכנת-חובב @שלמה-ווייס
                                        בכל מקרה
                                        מישהו יכול לעזור לי בבעיה המקורית, שלוקח 9 דקות הפעלה מחדש?

                                        מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 8 87937

                                          @87937 @ephraum-tzvi @הנני-העני @יש-בורא-עולם @משהקפלן @משחזר-מידע @מתכנת-חובב @שלמה-ווייס
                                          בכל מקרה
                                          מישהו יכול לעזור לי בבעיה המקורית, שלוקח 9 דקות הפעלה מחדש?

                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובבמ מנותק
                                          מתכנת חובב
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #70

                                          @87937 אם אין לך בעיה לפרמט את המחשב - תנסה את זה וב 90 אחוז זה יעזור
                                          לא נראה שיש בעיה חומרתית שגורמת לזה

                                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                          הנני העניה 8 מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר