בירור | איפוס סיסמה לנוקיה 6300
-
@יוסי-וו לי יש נוקיה 8000 ואני יכול לפתוח אותו גם בלי סיסמא אפי' כשזה נעול ע"י סיסמא, ע"י לחיצה ארוכה על המקש העליון,
ואז כשנפתח התפריט של הכיבוי אני עושה ניקוי זיכרון עמוק וזה נפתח לי בלי סיסמא, אולי גם בנוקיה 6300 זה כך.@יוסיס אמר בבירור | איפוס סיסמה לנוקיה 6300:
@יוסי-וו לי יש נוקיה 8000 ואני יכול לפתוח אותו גם בלי סיסמא אפי' כשזה נעול ע"י סיסמא, ע"י לחיצה ארוכה על המקש העליון,
ואז כשנפתח התפריט של הכיבוי אני עושה ניקוי זיכרון עמוק וזה נפתח לי בלי סיסמא, אולי גם בנוקיה 6300 זה כך.וואוו מגניב
@יוסי-וו נשמח אם תעדכן אם עובד לך -
@יוסיס אמר בבירור | איפוס סיסמה לנוקיה 6300:
@יוסי-וו לי יש נוקיה 8000 ואני יכול לפתוח אותו גם בלי סיסמא אפי' כשזה נעול ע"י סיסמא, ע"י לחיצה ארוכה על המקש העליון,
ואז כשנפתח התפריט של הכיבוי אני עושה ניקוי זיכרון עמוק וזה נפתח לי בלי סיסמא, אולי גם בנוקיה 6300 זה כך.וואוו מגניב
@יוסי-וו נשמח אם תעדכן אם עובד לך -
@מישהו12 כן עובד לי אבל זה מעצבן לעשות את זה כל פעם מחדש
איך אני מאפס את הטלפון דרך רקוברי ואיך אני שם רקוברי -
@מישהו12 הוא כתב דרך רקוברי ואני לא יודע בכלל מה זה ואיך אני שם את זה על הטלפון וכשיש לי את זה איך אני מאפס דרך זה
יש אולי מדריך לזה ? -
@Yair הטלפון לא עלי אז אני לא יכול לבדוק אני רק רוצה לדעת מה אני צריך לעשות אחרי שפתחתי את הרקוברי
איפה אני הולך שם כדי לאפס ?
כתבת כמו בכל רקוברי אבל אני לא יודע איך מאפסים ברקוברי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אני מפנה אליך...