בירור | מה הSM של גלקסי פוקט?
-
מישהו ביקש ממני LineageOS לפוקט.
אז אני רוצה לחפש, אבל אני צריך לדעת מה הSM של המכשיר שקוראים לו בפורום פוקט (כי יש כמה גלקסי פוקט שונים).
שאלתי אותו והוא לא ענה לי בינתיים...@מישהו12 היי, זה אני, ניסיתי לענות לך שם, ולא הצלחתי לכתוב שם תגובה...
-
@מישהו12 היי, זה אני, ניסיתי לענות לך שם, ולא הצלחתי לכתוב שם תגובה...
-
מישהו ביקש ממני LineageOS לפוקט.
אז אני רוצה לחפש, אבל אני צריך לדעת מה הSM של המכשיר שקוראים לו בפורום פוקט (כי יש כמה גלקסי פוקט שונים).
שאלתי אותו והוא לא ענה לי בינתיים...@מישהו12 אתה מתכוון לזה ? GT-S5312?
-
@מישהו12 אתה מתכוון לזה ? GT-S5312?
-
@אליעזר-לוי כן. זה מה שכתוב במכשיר שלך?
@מישהו12 כן.
-
@מישהו12 כן.
@אליעזר-לוי כאן יש CM (השם הקודם של לינגאוס, בערך...) שיעדכן את המכשיר הזה לאנדרואיד 4.4.4.
השאלה אם אתה מוצא את קישור ההורדה, אני לא אבל יש לי בעיה נם תצוגת קישורים לפעמים.
https://forum.xda-developers.com/t/rom-unofficial-cm-11-0-for-galaxy-pocket-neo-duos-gt-s5312.2833952/#:~:text=multisim.config none-,הורדות,-CWM %3A ROM -
@אליעזר-לוי כאן יש CM (השם הקודם של לינגאוס, בערך...) שיעדכן את המכשיר הזה לאנדרואיד 4.4.4.
השאלה אם אתה מוצא את קישור ההורדה, אני לא אבל יש לי בעיה נם תצוגת קישורים לפעמים.
https://forum.xda-developers.com/t/rom-unofficial-cm-11-0-for-galaxy-pocket-neo-duos-gt-s5312.2833952/#:~:text=multisim.config none-,הורדות,-CWM %3A ROM@מישהו12 יש לך מושג האם יש דברים שלא יעבדו לי אם אני יעדכן את האנדרואיד?
וגם, האם זה יעבוד חלק כמו המקורי? -
@מישהו12 יש לך מושג האם יש דברים שלא יעבדו לי אם אני יעדכן את האנדרואיד?
וגם, האם זה יעבוד חלק כמו המקורי? -
@אליעזר-לוי לא ניסיתי כי אין לי את המכשיר הזה.
תסתכל מה כתוב שם... -
@אליעזר-לוי אמר בבירור | מה הSM של גלקסי פוקט?:
השאלה היא אם יש מצב שזה יקרה גם פה...
אני לא יודע.
תקרא את מה שכתוב באתר שהבאתי לך. -
@מישהו12 אני בנטפרי וזה חסום.
אבל זה הקישורים להורדה:CWM:http://www.4shared.com/file/lS99vrFmba/recoverytar.html
ROM:http://www.4shared.com/folder/jfWbdecP/Corsica.html
Google Apps:http://wiki.cyanogenmod. org/w/Gapps -
@מישהו12 אני בנטפרי וזה חסום.
אבל זה הקישורים להורדה:CWM:http://www.4shared.com/file/lS99vrFmba/recoverytar.html
ROM:http://www.4shared.com/folder/jfWbdecP/Corsica.html
Google Apps:http://wiki.cyanogenmod. org/w/Gapps
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות