בירור | אפליקציית הגדרות
-
@פשוט-שבפשוט לעשות הרשאות רוט
-
@פשוט-שבפשוט אני די בטוח שאני לא יודע
איזה דגם הנגן?
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט? -
@פשוט-שבפשוט אני די בטוח שאני לא יודע
איזה דגם הנגן?
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט? -
@פשוט-שבפשוט אני די בטוח שאני לא יודע
איזה דגם הנגן?
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט?@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
איזה דגם הנגן?
לא יודע
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט?
בפורום?
-
@zalmensmok לי יש סופר סטאר בבית, שאני מנסה לעשות לו רוט, אולי אתה יודע איך אפשר?
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???) -
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???)@פשוט-שבפשוט אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???)מה הכוונה"איזה דגם זה"?
-
@פשוט-שבפשוט אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???)מה הכוונה"איזה דגם זה"?
@אבי_770 אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
מה הכוונה"איזה דגם זה"?
דגם זה לא איזה ספרות,
אלא השם של הנגן? -
@פשוט-שבפשוט ניסית?
אתה יודע איך לעשות את זה?
בלי הרשאות רוט לא תוכל להחליף את ההגדרות!!! -
@zalmensmok @אבי_770 מישהו יודע את מי אפשר לשאול איך עושים רוט?
-
@zalmensmok @אבי_770 מישהו יודע את מי אפשר לשאול איך עושים רוט?
-
@פשוט-שבפשוט איזה מעבד?
@מישהו12 נגן סופר סטאר
(לא יודע איזה מעבד זה) -
@פשוט-שבפשוט איזה מעבד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
️ שאם תסביר איך לעשות רוט אתה נותן אפשרות מאוד פשוטה לפרוץ את זה