בירור | אפליקציית הגדרות
-
@פשוט-שבפשוט איזה סוג טלפון [אם זה שיאומי מקשים או יאנג] יש על זה מדריכים בפורום
-
@פשוט-שבפשוט איזה סוג טלפון [אם זה שיאומי מקשים או יאנג] יש על זה מדריכים בפורום
-
פ פשוט שבפשוט סימן נושא זה כשאלה ב
-
פ פשוט שבפשוט סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@פשוט-שבפשוט אתה יכול להעלות לי את ההגדרות שלך?
-
@פשוט-שבפשוט אתה יכול להעלות לי את ההגדרות שלך?
-
@פשוט-שבפשוט לא, אתה האפליקציה אני יבדוק אם אני יכול להסביר לך פשוט איך לערוך אותה
[כי לא תמיד יעבוד לך אם תחליף את האפליקציה בהגדרות של גירסה אחרת] -
@פשוט-שבפשוט לא, אתה האפליקציה אני יבדוק אם אני יכול להסביר לך פשוט איך לערוך אותה
[כי לא תמיד יעבוד לך אם תחליף את האפליקציה בהגדרות של גירסה אחרת]@zalmensmok
אין לי את זה כקובץ אלא זה מותקן על המכשיר@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
לא תמיד יעבוד לך אם תחליף את האפליקציה בהגדרות של גירסה אחרת]
למה?
-
@zalmensmok
אין לי את זה כקובץ אלא זה מותקן על המכשיר@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
לא תמיד יעבוד לך אם תחליף את האפליקציה בהגדרות של גירסה אחרת]
למה?
@פשוט-שבפשוט איך רצית להחליף את האפליקציה?
[או שזה היה חלק מהשאלה שלך]
אתה צריך להתקין סייר עם אפשרות להגיע למערכת, שם אתה תראה את האפליקציה הגדרות, פשוט תעתיק אותה משם לזיכרון הפנימי, ומשם תעלה אותה לפורום -
@פשוט-שבפשוט איך רצית להחליף את האפליקציה?
[או שזה היה חלק מהשאלה שלך]
אתה צריך להתקין סייר עם אפשרות להגיע למערכת, שם אתה תראה את האפליקציה הגדרות, פשוט תעתיק אותה משם לזיכרון הפנימי, ומשם תעלה אותה לפורום@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
[או שזה היה חלק מהשאלה שלך]
חלק מהשאלה!
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
אתה צריך להתקין סייר עם אפשרות להגיע למערכת
יש לך?
-
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
[או שזה היה חלק מהשאלה שלך]
חלק מהשאלה!
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
אתה צריך להתקין סייר עם אפשרות להגיע למערכת
יש לך?
@פשוט-שבפשוט לפני שאני יביא לך את האפליקציה, כמה דברים
א.אתה יכול להתקין אפליקציות?
ב. יש לך הרשאות רוט? -
@פשוט-שבפשוט לפני שאני יביא לך את האפליקציה, כמה דברים
א.אתה יכול להתקין אפליקציות?
ב. יש לך הרשאות רוט?@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
א.אתה יכול להתקין אפליקציות?
כן
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
ב. יש לך הרשאות רוט?
לא
-
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
א.אתה יכול להתקין אפליקציות?
כן
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
ב. יש לך הרשאות רוט?
לא
@פשוט-שבפשוט ניסית?
אתה יודע איך לעשות את זה?
בלי הרשאות רוט לא תוכל להחליף את ההגדרות!!! -
@פשוט-שבפשוט ניסית?
אתה יודע איך לעשות את זה?
בלי הרשאות רוט לא תוכל להחליף את ההגדרות!!! -
@פשוט-שבפשוט לעשות הרשאות רוט
-
@פשוט-שבפשוט לעשות הרשאות רוט
-
@פשוט-שבפשוט אני די בטוח שאני לא יודע
איזה דגם הנגן?
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט? -
@פשוט-שבפשוט אני די בטוח שאני לא יודע
איזה דגם הנגן?
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט? -
@פשוט-שבפשוט אני די בטוח שאני לא יודע
איזה דגם הנגן?
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט?@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
איזה דגם הנגן?
לא יודע
@zalmensmok אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
ניסית לחפש אפשרות לעשות לו הרשאות רוט?
בפורום?
-
@zalmensmok לי יש סופר סטאר בבית, שאני מנסה לעשות לו רוט, אולי אתה יודע איך אפשר?
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???) -
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???)@פשוט-שבפשוט אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???)מה הכוונה"איזה דגם זה"?
-
@פשוט-שבפשוט אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
@אבי_770 גם הנגן המדובר זה סופר סטאר
(אתה יודע איזה דגם זה???)מה הכוונה"איזה דגם זה"?
@אבי_770 אמר בבירור | אפליקציית הגדרות:
מה הכוונה"איזה דגם זה"?
דגם זה לא איזה ספרות,
אלא השם של הנגן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות