נוקיה c2 כשר אורגינל
-
מחקת את הישום המקורי ? מסתבר שזה הבעיה...
-
כשאני לוחץ באנשי קשר אפשריות ,במקום שליחת הודעה הוא כותב לי אתחול,ואם אני נכנס לאתחול המכשיר נכבה
אני רוצה למחוק את כל האתחולים מהתפריט,כך שיופיע לי שליחת הודעה ולא אתחול
אבל שימו לב שאי אפשר לחבר אותו למחשב@sxsx אמר בנוקיה c2 כשר אורגינל:
כשאני לוחץ באנשי קשר אפשריות ,במקום שליחת הודעה הוא כותב לי אתחול,ואם אני נכנס לאתחול המכשיר נכבה
אני רוצה למחוק את כל האתחולים מהתפריט,כך שיופיע לי שליחת הודעה ולא אתחול
אבל שימו לב שאי אפשר לחבר אותו למחשברק צריבת גירסה חדשה שזה ממש בעייתי כיון שזה לא מתחבר למחשב.
לך למעבדה... -
כשאני לוחץ באנשי קשר אפשריות ,במקום שליחת הודעה הוא כותב לי אתחול,ואם אני נכנס לאתחול המכשיר נכבה
אני רוצה למחוק את כל האתחולים מהתפריט,כך שיופיע לי שליחת הודעה ולא אתחול
אבל שימו לב שאי אפשר לחבר אותו למחשב -
הוא ביקש שלא יהיה מוזכר איתחול מהמכשיר, וזה יקרה רק לאחר צריבת גירסה חדשה,
לגבי התאמה למחשב אפשר בהחלט דרך בלוטוס כמו שכתבו כאן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות