בקשת מידע | המלצה למכשיר שלא פועל הרבה זמן
-
יש לי מכשיר שאני לא משתמש בו באמצע ה"זמן"
השאלה שלי מה המומחים ממליצים?להשאירו דולק במטען כל התקופה?
להשאיר מכובה עם בטרייה מלאה?
להשאיר מכובה עם בטרייה ריקה?@דוד-הצהוב איזה מכשיר זה
-
יש לי מכשיר שאני לא משתמש בו באמצע ה"זמן"
השאלה שלי מה המומחים ממליצים?להשאירו דולק במטען כל התקופה?
להשאיר מכובה עם בטרייה מלאה?
להשאיר מכובה עם בטרייה ריקה?@דוד-הצהוב אמר בבקשת מידע | המלצה למכשיר שלא פועל הרבה זמן:
להשאירו דולק במטען כל התקופה?
להשאיר מכובה עם בטרייה מלאה?
להשאיר מכובה עם בטרייה ריקה?לענד הקלושה והרטושה
כל האופציות דלעיל לוקים בחסרהכי טוב היה אם הבטריה בר פירוק (פיזית מהמכשיר)
להטעין מלא ולהוציא את הבטריהאם אי אפשר לפרק
לענד... מידי כמה שבועות- להדליק ולתת לו להתרוקן
- להטעין שוב
- ולכבות לכמה שבועות וחוזר חלילה
-
יש לי מכשיר שאני לא משתמש בו באמצע ה"זמן"
השאלה שלי מה המומחים ממליצים?להשאירו דולק במטען כל התקופה?
להשאיר מכובה עם בטרייה מלאה?
להשאיר מכובה עם בטרייה ריקה?@דוד-הצהוב לא מומלץ להשאיר סוללה במכשיר, היא מתנפחת וחבל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות