בקשה | אפטר אפקט Motion Bro
-
שלום רב
האם יש למישהו Motion Bro לאפטר אפקט להורדה בחינם עם ההרחבות, כי מה שהעלו כאן בפורום לא עובד בצורה תקינה. -
שלום רב
האם יש למישהו Motion Bro לאפטר אפקט להורדה בחינם עם ההרחבות, כי מה שהעלו כאן בפורום לא עובד בצורה תקינה. -
שלום רב
האם יש למישהו Motion Bro לאפטר אפקט להורדה בחינם עם ההרחבות, כי מה שהעלו כאן בפורום לא עובד בצורה תקינה. -
@א-מ חיפשנו מעצמנו, לא הייתי מטריח מישהו על דבר שאפשר לעשות העצמי, ביקשתי רק עזרה כיון שחלק מהרחבות לא תקינים/
יש כאן קישור שחסום בנטפרי https://mitmachim.top/topic/19693/אפשר-בבקשה-את-ה-motion-bro-המלא-של-אפטר-אפקט-להתקנה-ללא-אינטרנט?_=1651595897501
אם מישהו יכול להעלות את זה בדרייב או משהו אחר.
תודה מראש -
@א-מ חיפשנו מעצמנו, לא הייתי מטריח מישהו על דבר שאפשר לעשות העצמי, ביקשתי רק עזרה כיון שחלק מהרחבות לא תקינים/
יש כאן קישור שחסום בנטפרי https://mitmachim.top/topic/19693/אפשר-בבקשה-את-ה-motion-bro-המלא-של-אפטר-אפקט-להתקנה-ללא-אינטרנט?_=1651595897501
אם מישהו יכול להעלות את זה בדרייב או משהו אחר.
תודה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות