שיוך בין הסטטוס בר להגדרות
-
מישהו יודע איך עושים שכשאני לוחץ במקש ניווט למטה זה לא יפנה לקיצורים ולהתראות. לאיזה קובץ זה קשור ואיך לשנות? תודה מראש
@hvusv1234 למסך בית
-
@hvusv1234 למסך בית
-
@יהודה-לוי ידוע לך משהו לגבי זה?
@hvusv1234 כמדומני שזה בסטרינגס
-
@יהודה-לוי לא עבד.
שיניתי שם לישום אחר לפי החתימה והאקטיביטי אבל זה עדיין פתח את ההתראות.
יש עוד רעיון?@hvusv1234 איפה שינית את זה??
-
@hvusv1234 איפה שינית את זה??
-
@שמואל איפה שיהודה לוי אמר.
בשורה הזאת
<string name="down_dpad_app">com.ids.smartcalculator/com.ids.smartcalculator.MainActivity</string>
זה מה שהכנסתי במקום ההתראות וזה לא עבד. -
@hvusv1234 אחרי שתבטל את הפס גלילה מ ה smali תוכל להגדיר מחדש את הלחצן למטה.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות