בקשה | לוגו של "ר' ישעילע קאך"
-
אשמח אם מישהו יעלה לכאן את הלוגו של ר' ישעילע קאך וכד' (שמסתובב כעת אצל הרבה בתי כנסיות)
לצורך פינת קפה בבית כנסת באלעד -
אשמח אם מישהו יעלה לכאן את הלוגו של ר' ישעילע קאך וכד' (שמסתובב כעת אצל הרבה בתי כנסיות)
לצורך פינת קפה בבית כנסת באלעד@ברוך-קליין תבדוק את זה

-
אשמח אם מישהו יעלה לכאן את הלוגו של ר' ישעילע קאך וכד' (שמסתובב כעת אצל הרבה בתי כנסיות)
לצורך פינת קפה בבית כנסת באלעד -
אשמח אם מישהו יעלה לכאן את הלוגו של ר' ישעילע קאך וכד' (שמסתובב כעת אצל הרבה בתי כנסיות)
לצורך פינת קפה בבית כנסת באלעד@ברוך-קליין
כאן - של הקופה
כאן קצת יותר איכותי וגדול - זה נראה שהם מחליפים סמליל כל שבוע... -
אשמח אם מישהו יעלה לכאן את הלוגו של ר' ישעילע קאך וכד' (שמסתובב כעת אצל הרבה בתי כנסיות)
לצורך פינת קפה בבית כנסת באלעד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

