בקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת
-
האם יש אפשרות להתקין ווינדוס (עדיף7) על דיסק און קי וכל פעם שהמחשב יידלק המחשב יעלה את הדיסק און קי?
@kkt-ao אני יודע שאפשר לעשות את זה על ווינ' 10
[אתה צריך ווינדוס טוגו, אתה צורב את זה דרך רופוס]
אבל אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת לווינ' 7 או 8 -
@kkt-ao אני יודע שאפשר לעשות את זה על ווינ' 10
[אתה צריך ווינדוס טוגו, אתה צורב את זה דרך רופוס]
אבל אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת לווינ' 7 או 8@zalmensmok וצריך לצרוב את זה על SSD או שלא משנה?
-
@zalmensmok וצריך לצרוב את זה על SSD או שלא משנה?
-
@zalmensmok וצריך לצרוב את זה על SSD או שלא משנה?
@kkt-ao לא, אתה רוצה את זה על דיסק אונקי לא?
-
@kkt-ao לא, אתה רוצה את זה על דיסק אונקי לא?
@zalmensmok כן, אני רוצה על דיסק און קי
-
@kkt-ao לא, אתה רוצה את זה על דיסק אונקי לא?
@zalmensmok לא מצאתי את ווינדוס טו גו ברופוס...
-
@zalmensmok לא מצאתי את ווינדוס טו גו ברופוס...
@kkt-ao יש לך את הקובץ לצריבה?
אתה תראה [אחרי שאתה טוען אותו] כזה דבר -
@kkt-ao יש לך את הקובץ לצריבה?
אתה תראה [אחרי שאתה טוען אותו] כזה דבר@zalmensmok אין לי בכלל אפשרות קובץ תמונה

יכול להיות שזה רק ב64 ביט? -
@zalmensmok אין לי בכלל אפשרות קובץ תמונה

יכול להיות שזה רק ב64 ביט?@kkt-ao יכול להיות לא יודע
תנסה עם זה [למרות שאני לא רואה סיבה שזה יעבוד]
rufus-3.18.exe -
@kkt-ao יכול להיות לא יודע
תנסה עם זה [למרות שאני לא רואה סיבה שזה יעבוד]
rufus-3.18.exe@zalmensmok לא עוזר...
-
@zalmensmok אין לי בכלל אפשרות קובץ תמונה

יכול להיות שזה רק ב64 ביט? -
@kkt-ao האפשרות הזאת זמינה רק אם אתה מפעיל את רופוס ממערכת הפעלה ווינדוס 10 או 8 (או 8.1)
@מתכנת-חובב תודה!!
אני באמת ההיתי על 7 -
K kkt ao סימן נושא זה כשאלה ב
-
K kkt ao סימן נושא זה כנפתר ב
-
@kkt-ao אני יודע שאפשר לעשות את זה על ווינ' 10
[אתה צריך ווינדוס טוגו, אתה צורב את זה דרך רופוס]
אבל אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת לווינ' 7 או 8@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
[אתה צריך ווינדוס טוגו, אתה צורב את זה דרך רופוס]
אפשר גם דרך YUMI?
-
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
[אתה צריך ווינדוס טוגו, אתה צורב את זה דרך רופוס]
אפשר גם דרך YUMI?
@שמואל-ש לא יודע, תבדוק
-
@שמואל-ש לא יודע, תבדוק
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@שמואל-ש לא יודע, תבדוק
בעיקרון יש שם אפשרות, אבל
1.הוא כותב שצריך בשביל זה מערכת קבצים NTFS, האכן?
2.איזה קובץ ISO צריך לבחור, ווינדוס 10 הרגיל? -
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@שמואל-ש לא יודע, תבדוק
בעיקרון יש שם אפשרות, אבל
1.הוא כותב שצריך בשביל זה מערכת קבצים NTFS, האכן?
2.איזה קובץ ISO צריך לבחור, ווינדוס 10 הרגיל?@שמואל-ש אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@שמואל-ש לא יודע, תבדוק
בעיקרון יש שם אפשרות, אבל
1.הוא כותב שצריך בשביל זה מערכת קבצים NTFS, האכן?כן כי יש שם קבצים מעל 4 ג'יגה [אתה יכול גם exfat שזה גם נתמך באנדרואיד]
2.איזה קובץ ISO צריך לבחור, ווינדוס 10 הרגיל?
מה זה אומר הרגיל?
אני בדקתי את זה על x64 ועבד לי -
@שמואל-ש אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@שמואל-ש לא יודע, תבדוק
בעיקרון יש שם אפשרות, אבל
1.הוא כותב שצריך בשביל זה מערכת קבצים NTFS, האכן?כן כי יש שם קבצים מעל 4 ג'יגה [אתה יכול גם exfat שזה גם נתמך באנדרואיד]
2.איזה קובץ ISO צריך לבחור, ווינדוס 10 הרגיל?
מה זה אומר הרגיל?
אני בדקתי את זה על x64 ועבד לי@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
[אתה יכול גם exfat שזה גם נתמך באנדרואיד
לא נתמך.
אולי בגירסאות המתקדמות. -
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
[אתה יכול גם exfat שזה גם נתמך באנדרואיד
לא נתמך.
אולי בגירסאות המתקדמות.@שמואל-ש אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה ניידת:
[אתה יכול גם exfat שזה גם נתמך באנדרואיד
לא נתמך.
אולי בגירסאות המתקדמות.צודק, ניסיתי את הגירסה האחרונה שלהם והוא רצה שאני יפרמט ל NTFS
-
האם יש אפשרות להתקין ווינדוס (עדיף7) על דיסק און קי וכל פעם שהמחשב יידלק המחשב יעלה את הדיסק און קי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות