עזרה | אין השמעת שמע
-
בווינדוס 7 אני לא יכול לשמוע כלום, כשאני לוחץ על הסמל לבטל את ההשתקה מופיע לי פותר בעיות שלא מוצא שום בעיה
מה עושים? -
בווינדוס 7 אני לא יכול לשמוע כלום, כשאני לוחץ על הסמל לבטל את ההשתקה מופיע לי פותר בעיות שלא מוצא שום בעיה
מה עושים?@לשמוע מחשב נייד/נייח, דגם?
-
@לשמוע מחשב נייד/נייח, דגם?
-
@קינג-קומפיוטר מחשב נייד 3626WSD לנובו
ו @שלמה מח מה יש לבדוק במנהל התקנים? -
בווינדוס 7 אני לא יכול לשמוע כלום, כשאני לוחץ על הסמל לבטל את ההשתקה מופיע לי פותר בעיות שלא מוצא שום בעיה
מה עושים? -
-
@לשמוע אמר בעזרה | אין השמעת שמע:
@שלמה-מח גם דרך אוזניות זה לא משמיע
אין שום סיבה שישמיע, יש בעיה בדרייבר
@לשמוע תעשה עידכון דרייברים, או שתסיר את הדרייבר של השמע ותפעיל את המחשב מחדש
וכמובן שאני מגיע בהנחה שכבר עשית הפעלה מחדש לפני ולא עזר -
@לשמוע אמר בעזרה | אין השמעת שמע:
איךמסירים
במנהל ההתקנים לוחצים כפתור ימני על הדרייבר ואז הסרת מנהל התקן
-
@לשמוע אמר בעזרה | אין השמעת שמע:
איך עושים את זה?
לכן יש מדריך לשימוש בפורום
תחפש שם "נושא שלא נפתר" -
ל לשמוע סימן נושא זה כשאלה ב
-
ל לשמוע סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות