בעיה | קופץ לי כל הזמן חלונית עם בקשה לחידוש רשיון וינדוס
-
@דובדבן תפתח את הקובץ המצורף סיסמא 1234 תפתח את הקובץ שיש בתוך הארכיון וכשיפתח תלחץ על 2 ותחכה שיסתיים התהליך
SCRIPT.zip
להשהות אנטי וירוס -
@דובדבן אמר בבעיה | קופץ לי כל הזמן חלונית עם בקשה לחידוש רשיון וינדוס:
קופץ לי כל הזמן חלונית עם בקשה לחידוש רשיון וינדוס

הסתדרת?
https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס -
@דובדבן אמר בבעיה | קופץ לי כל הזמן חלונית עם בקשה לחידוש רשיון וינדוס:
קופץ לי כל הזמן חלונית עם בקשה לחידוש רשיון וינדוס

הסתדרת?
https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס@הנני-העני
כן , תודה רבה ממש עזר לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות