בעיה | פתיחת קבצים בנוקיה C2 באמצעות הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/*****.jar
-
@mendigl10 איזה תוכנות?
-
במדריך הזה הוא כותב שבשביל לפתוח תוכנה צריך לכתוב את הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/.jar ובמקום ה לכתוב את שם הקובץ עשיתי את זה וזה לא עובד מישהו יכול בבקשה לעזור לי??
@mendigl10 אמר בבעיה | פתיחת קבצים בנוקיה C2 באמצעות הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/*****.jar:
במדריך הזה הוא כותב שבשביל לפתוח תוכנה צריך לכתוב את הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/.jar ובמקום ה לכתוב את שם הקובץ עשיתי את זה וזה לא עובד מישהו יכול בבקשה לעזור לי??
(חשוב לציין שאפשרות זו עובדת רק בנוקיה 208 ולא בנוקיה c2)
מתוך המדריך שלו
-
@mendigl10 היישום נמצא בקבצים שהתקבלו?
אם לא תכתוב את שם התיקייה בקישור הזה ואם זה בכרטיס תשנה מ-c ל- e -
@mendigl10 אמר בבעיה | פתיחת קבצים בנוקיה C2 באמצעות הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/*****.jar:
במדריך הזה הוא כותב שבשביל לפתוח תוכנה צריך לכתוב את הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/.jar ובמקום ה לכתוב את שם הקובץ עשיתי את זה וזה לא עובד מישהו יכול בבקשה לעזור לי??
(חשוב לציין שאפשרות זו עובדת רק בנוקיה 208 ולא בנוקיה c2)
מתוך המדריך שלו
-
@mendigl10 שינת את השם דרך הקובץ MF משהו כזה ?
-
@mendigl10 תפתח את היישום עם ווינראר
תכנס לתקייה META-INF תפתח את הקובץ הזה MANIFEST.MF
תפתח עם פנקס רשימות
ובשורה MIDlet-Name: KaluachME
תשנה את השם KaluachME ל 1 ותשמור או איך שאתה רוצה שהוא יקרא כמובן רק מספרים כי זה מה שאפשר להיכנס לנתיב תכניס לטלפון ושתנה את הנתיב לפי השם שקראת לותעדכן אם זה עבד
-
MIDlet-Vendor: mdvsc MIDlet-Version: 0.9.2 PublishDateTime: דוב © MIDlet-1: TTPod,/img/icon.png,com.sds.ttpod.TTPod MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0 MIDlet-Icon: /img/icon.png MIDlet-Name: TTPod MIDlet-Info-URL: www.ttpod.com MicroEdition-Profile: MIDP-2.0 MIDlet-Description: נגן מוזיקה משוכלל, תורגם ע"י דוב A0795544229@gmail.com Nokia-MIDlet-no-exit: true זה המניפיסט של התוכנה במקום הכוכביות כתבתי TTPod -
@mendigl10 תפתח את היישום עם ווינראר
תכנס לתקייה META-INF תפתח את הקובץ הזה MANIFEST.MF
תפתח עם פנקס רשימות
ובשורה MIDlet-Name: KaluachME
תשנה את השם KaluachME ל 1 ותשמור או איך שאתה רוצה שהוא יקרא כמובן רק מספרים כי זה מה שאפשר להיכנס לנתיב תכניס לטלפון ושתנה את הנתיב לפי השם שקראת לותעדכן אם זה עבד
-
@mendigl10 אתה צריך לכתוב בנתיב את השם של היישום לא כפי שמופיע במכשיר אלא כפי שמופיע במחשב!
-
@mendigl10 אתה צריך לכתוב בנתיב את השם של היישום לא כפי שמופיע במכשיר אלא כפי שמופיע במחשב!
-
@mendigl10 אתה צריך לכתוב בנתיב את השם של היישום לא כפי שמופיע במכשיר אלא כפי שמופיע במחשב!
-
@צצצצצ אמר בבעיה | פתיחת קבצים בנוקיה C2 באמצעות הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/*****.jar:
אתה צריך לכתוב בנתיב את השם של היישום לא כפי שמופיע במכשיר אלא כפי שמופיע במחשב!
-
@mendigl10 אמר בבעיה | פתיחת קבצים בנוקיה C2 באמצעות הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/*****.jar:
כתבתי את את ה MIDlet-Name
תחליט מה כתבת, יש MIDlet-Name ויש את מה שרואים במחשב
-
@mendigl10 אמר בבעיה | פתיחת קבצים בנוקיה C2 באמצעות הקישור file:/c:/predefgallery/predeffilereceived/*****.jar:
כתבתי את את ה MIDlet-Name
תחליט מה כתבת, יש MIDlet-Name ויש את מה שרואים במחשב
-
@mendigl10
תעלה לכאן את השם של הקובץ ואת הקישור שכתבת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
