בעיה | ביטול צינטוקים
-
@גבריאל-שטרנפלד מדובר בסכום של 4-5 ספרות (ראיתי פעם פסקי דין של בתי משפט לתביעות קטנות בדיוק על הנושא של הטרדה טלפונית קבוצתית)
@שלמה-ווייס אבל זה רק אם אתה לא הישתמת בשירותם של החברה המפעילה
-
@שלמה-ווייס אבל זה רק אם אתה לא הישתמת בשירותם של החברה המפעילה
@גבריאל-שטרנפלד אמר בבעיה | ביטול צינטוקים:
@שלמה-ווייס אבל זה רק אם אתה לא הישתמת בשירותם של החברה המפעילה
ממש לא
-
@שלמה-ווייס אבל זה רק אם אתה לא הישתמת בשירותם של החברה המפעילה
@גבריאל-שטרנפלד לא כ"כ מסובך לפתוח פנייה במשרד התקשורת וזה גם בחינם אני רק ממליץ לך לוודא שבאמת אתה לא מצליח להסיר את מספרך מרשימת התפוצה שלא תעשה צחוק מעצמך
-
יש לי כל ערב בשעה 9 צינטוק מאיזה קו אומר אביי או משהו כזה ולא נירשמתי לזה
ועשיתי הסרה מרשימת התפוצה וזה עדיין מצנטק מישהו יכול לעזור דחוף תודה -
יש לי כל ערב בשעה 9 צינטוק מאיזה קו אומר אביי או משהו כזה ולא נירשמתי לזה
ועשיתי הסרה מרשימת התפוצה וזה עדיין מצנטק מישהו יכול לעזור דחוף תודה@גבריאל-שטרנפלד אגב - בכמה פלאפונים יש אפשרות דחיה אוטמטית, בהגדרות המכשיר!
-
@ח-מ-1 אבל זה לא מסמן בשיחות שלא נענו?
-
@ח-מ-1 אבל זה לא מסמן בשיחות שלא נענו?
@גבריאל-שטרנפלד זה מסמן, אבל לא מתריע כשהם מתקשרים
-
@ח-מ-1 אבל זה לא מסמן בשיחות שלא נענו?
@גבריאל-שטרנפלד בC5 לדוגמא זה לא נכנס לשום רשימה, ורק באפליקצייה של הרשימת דחייה אפשר לראות לראו את ההיסטוריה של השיחות שהטלפון דחה
-
@ח-מ-1 אבל זה לא מסמן בשיחות שלא נענו?
@גבריאל-שטרנפלד אמר בבעיה | ביטול צינטוקים:
@ח-מ-1 אבל זה לא מסמן בשיחות שלא נענו?
תלוי במכשיר
פשוט תנסה... -
@ח-מ-1 אבל זה לא מסמן בשיחות שלא נענו?
@גבריאל-שטרנפלד לי זה לא מסמן
-
@גבריאל-שטרנפלד לי זה לא מסמן
-
@THMHE יש לי שתי מכשירים נוקיה 8000 זה לא מסמן וסמסונג אברכים שכן (אני מחלים בין המכשירים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות