בקשת מידע | מישהו מתמצא בחברת ESEQTECH ??
-
מישהו מתמצא בקווים של חברת ESEQTECH
-
מישהו מתמצא בקווים של חברת ESEQTECH
@מענדיל-טרייסטער
זאת חברה אמריקאית שבונה אתרים ותוכנות
יש להם גם הפעלת טלפוניה [מערכות תוכן,וואצאפון ועוד] לאחרונה הם התחילו לפעול גם כאן בארץ
השירות שלהם היא מאוד אדיבה והמערכות תוכן [מנסיון] הם מאוד משוכללות ומשתכללות כל הזמן
יש להם פורום בשם "פורום קישורון" -
@מענדיל-טרייסטער
זאת חברה אמריקאית שבונה אתרים ותוכנות
יש להם גם הפעלת טלפוניה [מערכות תוכן,וואצאפון ועוד] לאחרונה הם התחילו לפעול גם כאן בארץ
השירות שלהם היא מאוד אדיבה והמערכות תוכן [מנסיון] הם מאוד משוכללות ומשתכללות כל הזמן
יש להם פורום בשם "פורום קישורון"@לעזור-לכולם
יש לך כתובת מייל ליצירת קשר איתם? -
@לעזור-לכולם
יש לך כתובת מייל ליצירת קשר איתם? -
@מענדיל-טרייסטער
זאת חברה אמריקאית שבונה אתרים ותוכנות
יש להם גם הפעלת טלפוניה [מערכות תוכן,וואצאפון ועוד] לאחרונה הם התחילו לפעול גם כאן בארץ
השירות שלהם היא מאוד אדיבה והמערכות תוכן [מנסיון] הם מאוד משוכללות ומשתכללות כל הזמן
יש להם פורום בשם "פורום קישורון"אשמח לדעת אם יש להם משהו שאין לחברות אחרות[ימות המשיח,קול כשר וכו']?
-
אשמח לדעת אם יש להם משהו שאין לחברות אחרות[ימות המשיח,קול כשר וכו']?
במערכות מסוג ווצאפון יש להם ממשק נהדר [כולל העלאת הודעת פתיחה וכן ניהול כל ההגדרות של הוואצפון]
במערכות מסוג IVR יש אפשרות של העלאת קבצים דרך המייל כלומר שולחים מייל עם הקובץ לכתובת מסויימת והיא עולה למערכת
[זה מעולה למערכות שבה רוצים שמלמדים/מג"ש רוצים להעלות שיעורים ולא רוצים לתת להם את סיסמת ניהול המערכת וכד'].
ממשק API מצוין שבה אתה יכול לשחק עם הגדרות המערכת כראות עיניך . -
במערכות מסוג ווצאפון יש להם ממשק נהדר [כולל העלאת הודעת פתיחה וכן ניהול כל ההגדרות של הוואצפון]
במערכות מסוג IVR יש אפשרות של העלאת קבצים דרך המייל כלומר שולחים מייל עם הקובץ לכתובת מסויימת והיא עולה למערכת
[זה מעולה למערכות שבה רוצים שמלמדים/מג"ש רוצים להעלות שיעורים ולא רוצים לתת להם את סיסמת ניהול המערכת וכד'].
ממשק API מצוין שבה אתה יכול לשחק עם הגדרות המערכת כראות עיניך .@לעזור-לכולם
יש להם אתר כל שהוא?
עריכה: עשיתי חיפוש גוגל
-
@לעזור-לכולם
יש להם אתר כל שהוא?
עריכה: עשיתי חיפוש גוגל
-
מצאתי פורום שיש להם
http://forum.eseqtech.com/categories
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות