בקשת מידע | מה צפוי בגרסאות החדשות של windows??
-
@trump אמר בבקשת מידע | מה צפוי בגרסאות החדשות של windows??:
שמתי לב שהנושא הזה נרדם כאן בזמן האחרון
מישהו מהמומחים כאן יוכל לתת קצת מידע??זה מתעדכן בלי סוף באתרים אנגלים, עיין שם
-
@trump אמר בבקשת מידע | מה צפוי בגרסאות החדשות של windows??:
שמתי לב שהנושא הזה נרדם כאן בזמן האחרון
מישהו מהמומחים כאן יוכל לתת קצת מידע??זה נרדם מחמת כך שכבר אין צורך להשתמש בגדראות BETA וDEV ע"מ להשתמש בווינדוס 11
אז אין (עכ"פ לי) סיבה להעלות אותם לפורום וממילא אני גם לא מתרגם את הפוסט השבועי של מייקרוספוט
אבל אתה יכול לעבוד לבד כל שבוע על הפוסט
https://blogs.windows.com/windows-insider/tag/windows-insider-program/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות