בירור | התקנת WIN11 על מחשב שלא עומד בדרישות ללא איבוד מידע
-
איך אני עושה את זה?
-
@יוסי-רחמים אני למשל התקנתי על מחשב שלא עומד בדרישות ולא איבדתי את הנתונים.
הנה כאן https://madrichim.ovh/topic/316/מדריך-התקנת-windows-11-על-מחשב-שלא-עומד-בדרישות
אבל אני לא לוקח אחריות יכול להיות שכן ימחקו הנתונים אין לי מושג -
איך אני עושה את זה?
@יוסי-רחמים
מוריד כלי לשדירוג ומחליף שמה את הקובץ שבודק אם אתה עומד בדרישות.
או משדרג עם הסקריפט כאן
https://mitmachim.top/topic/36560/מדריך-התקנת-windows-11-על-מחשב-לא-נתמך-עובד -
@יוסי-רחמים
מוריד כלי לשדירוג ומחליף שמה את הקובץ שבודק אם אתה עומד בדרישות.
או משדרג עם הסקריפט כאן
https://mitmachim.top/topic/36560/מדריך-התקנת-windows-11-על-מחשב-לא-נתמך-עובד@הנני-העני כבר הסתדרתי תודה
-
י יוסי רחמים סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסי רחמים סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות