בעיה | סמסונג יאנג תקוע
-
ביום בהיר מכשיר היאנג שלי נכבה
ומאז הוא לא מגיב למקש ההפעלה ולא לטעינה
אך כשמכניסים את הבטריה המסך נדלק וכתוב סמסונג ולאחמ"כ הוא עובר למסך דגם המכשיר ואז הוא מפסיק לעבוד
בנןסף מדי פעם הוא גם רוטטאשמח לעזרתכם אני ממש אוהב את המכשיר
אציין כי מדובר ביאנג מחודש כשר לגמרי לגמרי
@מוטי-ברנד -
ביום בהיר מכשיר היאנג שלי נכבה
ומאז הוא לא מגיב למקש ההפעלה ולא לטעינה
אך כשמכניסים את הבטריה המסך נדלק וכתוב סמסונג ולאחמ"כ הוא עובר למסך דגם המכשיר ואז הוא מפסיק לעבוד
בנןסף מדי פעם הוא גם רוטטאשמח לעזרתכם אני ממש אוהב את המכשיר
אציין כי מדובר ביאנג מחודש כשר לגמרי לגמרי
@מוטי-ברנד -
@צדוק-לב צריך לנסות לנקות עם בדיל ואחרי זה לעבור על זה אם הלחמה ואם זה לא עוזר אז צריך להחליף את הכפתור הפעלה
@מוטי-ברנד
לדעתך זה בעיה טכנית?
א"כ למה המכשיר נדלק לבד לכמה שניות בעת הכנסת הבטריה? -
@מוטי-ברנד
לדעתך זה בעיה טכנית?
א"כ למה המכשיר נדלק לבד לכמה שניות בעת הכנסת הבטריה? -
@מוטי-ברנד
לדעתך זה בעיה טכנית?
א"כ למה המכשיר נדלק לבד לכמה שניות בעת הכנסת הבטריה? -
@מוטי-ברנד תודה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות